توسط دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های هرمزگان انجام شد
تابناک-دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان هرمزگان با حضور در مرکز تجمیعی واکسیناسیون کارکنان شبکه بانکی از روند واکسیناسیون کارکنان بانک‌ها بازدید و از زحمت‌های کادر درمان تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۸۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 12 August 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان؛ عبداله آبسواران در این بازدید گفت: کادر درمان مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند که جان خود را در راه سلامت مردم قرار داده‌اند.
آبسواران اظهارداشت: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون کادر درمان جان‌فشانی زیادی انجام داده‌اند تا بتوانند جان شهروندان را نجات دهند به همین دلیل بر ما واجب است که برای همکاری بیشتر با کادر درمان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر شرایط کشور در زمینه شیوع این ویروس بسیار حاد است و نیاز است که واکسیناسیون گروه‌های مختلف با سرعت بیشتری انجام شود.
آبسواران ادامه‌داد: یکی از گروه‌هایی که در ارتباط مستقیم با مردم بوده و در معرض خطر قرار دارند، کارکنان شبکه بانکی هستند و نیاز بود که واکسیناسیون این گروه با سرعت انجام شود.
وی عنوان‌کرد: شبکه بانکی در این مدت آسیب زیادی دید و تعدادی از کارکنان این شبکه جان خود را از دست دادند.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بیان‌کرد: برای اینکه خدمتی به کارکنان شبکه بانکی انجام شود، هماهنگی‌های خوبی با مسوولان ذی‌ربط انجام شد تا بتوانیم هر چه سریعتر این قشر از جامعه را واکسینه نماییم.
آبسواران در پایان گفت: آن تعداد از کارکنان شبکه بانکی که در این مرحله از واکسیناسیون به دلایل مختلف از جمله بیماری نتوانسته‌اند واکسن دریافت نمایند نگران نباشند و به زودی همه آنها واکسینه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار