سه شنبه های مردمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان انجام شد

تابناک هرمزگان-دکتر غلامعلی جاودان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای برنامه های دولت مردمی سیزدهم و تداوم ارتباط مستقیم با مردم، امروز سه شنبه 22خردادماه به صورت چهره به چهره با مراجعین دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ 11 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//در این ملاقات که به مدت 3 ساعت به طول انجامید، 25 نفر از اقشار مختلف مردم استان با دکتر جاودان دیدار و مشکلات و درخواست های خود را در حوزه های مختلف درمانی، بهداشتی و آموزشی مطرح کردند.

دکتر جاودان با صبر و حوصله به تمامی صحبت ها و درد دل های مراجعین گوش فرا داد و دستورات لازم را برای پیگیری و حل مشکلات آنها به مسئولین مربوطه صادر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی، اظهار داشت: "ملاقات های مردمی فرصتی ارزشمند برای ارتباط مستقیم با مردم و آگاهی از مشکلات و دغدغه های آنها است. در این راستا دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تلاش می کند تا با برگزاری منظم این برنامه، زمینه را برای ارائه خدمات بهتر و رسیدگی به مشکلات مردم در حوزه سلامت فراهم نماید."

وی همچنین با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رئیس جمهور شهید در خصوص تکریم ارباب رجوع، گفت: "احترام به مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها از وظایف اصلی مسئولین است و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز در این زمینه اهتمام ویژه ای دارد."

گفتنی است که ملاقات های مردمی دکتر جاودان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، به صورت مستمر و هر سه شنبه در محل دانشگاه برگزار می شود و مردم استان می توانند برای طرح مشکلات و درخواست های خود در حوزه های مختلف درمانی، بهداشتی و آموزشی با مراجعه به دفتر ریاست دانشگاه، با ایشان دیدار کنند.

این اقدام دکتر جاودان در راستای ترویج فرهنگ تکریم ارباب رجوع و مردمی کردن نظام اداری، گامی مثبت در جهت تحقق اهداف دولت مردمی سیزدهم و افزایش رضایتمندی مردم از خدمات نظام سلامت در استان هرمزگان تلقی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار