تابناک هرمزگان-مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ارتقا سرانه فضای آموزشی هرمزگان و معرفی استان به عنوان قطب معماری مدارس کشور از اقدامات موثر این اداره کل در دولت سیزدهم بوده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۸ 11 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مهدی باوقار زعیمی در رویداد بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز هرمزگان، با اشاره به اقدامات و عملکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، خاطر نشان کرد: تحویل ۲۰۰ پروژه در قالب ۸۰۰ کلاس درس طی سال گذشته یکی از دستاوردهای این اداره کل در دولت سیزدهم است.

وی خاطرنشان کرد: رشد ۳۰۰ درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری در بهمن ماه سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ یکی از اقدامات موثر دولت سیزدهم در عرصه نوسازی و تجهیز مدارس هرمزگان بوده است.

باوقار زعیمی خاطرنشان کرد: ارتقا سه دهمی متر مربع سرانه فضای آموزشی استان از ابتدا دولت سیزدهم نیز از دیگر اقدامات در حوزه نوسازی مدارس استان است.

وی با اشاره یه رشد ۲۰۰ درصدی مشارکت خیرین مدرسه ساز در سال گذشته اقزود: هرمزگان توانست رتبه عالی و برتر در جذب خیرین توسط اداره کل نوسازی مدارس را کسب کند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان تصریح کرد: این اداره کل همچنین در دو شاخصه فنی و مدیریت حائز رتبه برتر در سال ۱۴۰۲ شده است.

وی با اشاره به بهسازی و نوساز ی مدارس ماندگار استان گفت: ساخت بناهای ماندگار مانند مدرسه آفتاب توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در سال گذشته که از این طریق مدرسه قدیمی ابن سینا بازسازی و بهره برداری رسید.

باوقار زعیمی، تاکید کرد معرفی هرمزگان به عنوان قطب معماری مدارس کشور از دیگر دستاوردهای اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوده است.

وی با اشاره به تجهیز فضاهای آموزشی به سیستم سرمایشی، گفت: در دولت سیزدهم بیش از پنج هزار دستگاه سرمایشی در مدارس استان نصب و تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار