نشست و‌هم اندیشی شورای هماهنگی ستادهای مردمی دکتر قالیباف در هرمزگان؛
تابناک-رییس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در هرمزگان گفت:محمد آشوری و احمد مرادی دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان از کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری محمدقالیباف حمایت قاطع کردند.
کد خبر: ۱۱۷۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳ 21 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان ،عباس امینی زاده رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی دکتر قالیباف در هرمزگان با نشست ویژه جهت تبیین مشارکت مردمی با دعوت از محمد آشوری و احمد مرادی دونمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان و اقشار مردم در فرهنگسرای انقلاب برگزار نمود.

 امینی زاده با بیان لزوم دعوت احزاب از مردم برای مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد:تمامی احزاب، جریان‌ها، گروها و افرادی که در دل در گرو پیشرفت، آبادانی و تعالی ایران اسلامی دارند باید برای دعوت مردم به حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند.

حمایت قاطع نمایندگان مجلس شورای اسلامی حوزه مرکزی هرمزگان ازکاندیدای انتخاباتی  محمدقاایباف

رییس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی مردمی قالیباف در هرمزگان اظهار داشت:چهار مؤلفه رهبر معظم انقلاب در مورد انتخابات شامل امنیت، سلامت انتخابات، رقابت سالم و مشارکت به عنوان یک راهبرد و نقشه مورد استفاده تمامی احزاب و جریان‌ها قرار گیرد.

امینی زاده از حضور دونماینده مجلس شورای اسلامی هرمزگان در تبیین بیانات مقام معظم رهبری (ره) در برگزاری یک انتخابات باشکوه با مشارکت حداکثری مردم و انتخاب نامزدهای اصلح، دقیقاً به معنای شکست تمامی اهداف جنگ ترکیبی دشمنان در پایان  خاطرنشان کرد.

گفتنیست محمد آشوری و احمد مرادی نمایندگان مجلس شورای اسلامی هرمزگان با ارایه نظرات و معیارهایی که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انتخاب اصلح را داشته باشیم و انتخاب اصلح و شایسته حتما غرور آفرین است و با انتخاب فرد اصلح می توانیم در ریل گذاری که شهید جمهور داشتند حرکت کنیم و با قوت مسیر پیشرفت را ادامه دهیم مردم را دعوت به پای صندوق های رای نمودند.

فیلمبردار و عکاس//مرتضی آخوندی

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار