سید ضیاءالدین نورالدینی و فریدون حسنوند طی حکمی « روح الله مرادی » را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف در استان هرمزگان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ 16 June 2024

به گزارش پایگاه خبری تابناک هرمزگان ،  حکم انتصاب روح الله مرادی ، از سوی سید ضیاءالدین نورالدینی و فریدون حسنوند صادر شده است.

حکم انتصاب «روح الله مرادی » به عنوان مسئول  ستاد انتخاباتی دکتر محمد باقر قالیباف برای انتخابات  ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در استان هرمزگان به شرح زیر است:
اکنون که در مقطعی حساس از تاریخ ایران اسلامی قرار گرفته ایم ، در انتخابات سرنوشت ساز پیش رو ،حضور فعالانه و مشارکت آگاهانه آحاد مردم می تواند گامی ، بلند در راستای اعطای جمهوریت کشور عزیزمان باشد لذا در همین راستا نظر به شایستگی و تجارب انتخاباتی جنابعالی را به عنوان مسئول ستاد انتخاباتی آقای دکتر محمد باقر قالیباف (دولت خدمت و پیشرفت ) در استان هرمزگان منصوب می نماییم .

همانگونه که  مستحضرید ، بستر سازی جهت  جلب اعتماد آحاد مردم  و همکاری با نهاد های برگزار کننده انتخابات  ،بسیار با اهمیت می باشد ، و لذا انتظار می رود  که تمام توان خود را در این راستا  به کار ببندید. امیدوارم  در پرتو عنایت پروردگار و فرمایشات گرانقدر مقام معظم رهبری  تبلور  جمهوریت و اسلامیت  نظام مقدسمان باشد .

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار