تابناک_حمزه صفربیگی، دبیر ستادهای مردمی قالیباف، طی حکمی «عباس امینی زاده» را به عنوان عضو و رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در استان هرمزگان منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۷۰۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶ 12 June 2024

به گزارش تابناک هرمزگان ،  حکم انتصاب عباس امینی زاده، از سوی حمزه صفربیگی دبیر ستادهای مردمی دکتر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ صادر شده است.

براساس این گزارش، عباس امینی زاده متولد ۱۳۴۹ با  مدرک کارشناسی حقوق و کارشناسی ارشد الهیات؛ و با سوابق رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان، فرماندار بندرعباس ( ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۱) و مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو بندرعباس و شهردار بندرعباس است.

حکم انتصاب «عباس امینی زاده» به عنوان عضو و رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی قالیباف در استان هرمزگان به شرح زیر است:

با احترام مفتخریم که در ضل توجهات حضرت ولی عصر(ی) و رهبری مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران با حضور خادم جهادی مردم ایران و یار دیرین سردار دلها حاج قاسم سلیمانی برای ایجاد یک دولت انقلابی اسلامی و مردی و امتداد راه سیدالشهدا خدمت و ید به آینده ای روشن در دل ملت شریف ایران جوانه زد.
ستادهای مردمی دکتر قالیباف مهم است با بکارگیری نامی ظرفیت های مردمی و تلاش در جهت مشارکت حداکثری آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی و انتخاب اصلح ، در تماس های دیگر برای نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش آفرین باشد .
نظر به ظرفیت و توانمندی جنابعالی در فعالیتهای ستادی، شما را جهت انجام اقدامات اولیه در تشکیل شورای هماهنگی به عنوان عضو و رئیس شورای هماهنگی در ستادهای مردمی دکتر قالیباف در استان هرمزگان منصوب می نمایم .
امید است با توکل به ایزد منان و با استعانت از توجهات حضرت ولی عصر (عج) همه تلاش خود را در جهت به جا آوردن رسالت این ستاد و تحقق اهداف و آرمان های انقلاب بکار برید.

عباس امینی زاده  به عنوان رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی قالیباف در استان هرمزگان منصوب شد

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار