دادستان هرمزگان پس از انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران
کد خبر: ۱۱۷۳۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲ 28 June 2024

 

عارف اکبری دادستان بندرعباس گفت :
امروز به عنوان شهروند همگی ما وظیفه ملی برای شرکت در انتخابات داریم، در راستای سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب که شرکت در انتخابات ادامه راه شهدای خدمت است.

اکبری فرمود: بیش از ده هزار نیروی امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی امنیت انتخابات و جلساتی که قبل از انتخابات را رصد میکنند و مردم نیز با هوشیاری کامل خللی در فرایند انتخابات ایجاد نکردند.


عارف اکبری در خصوص سلامت انتخابات تصریح کرد : چهار گروه با چهار نگاه مختلف سلامت انتخابات را رصد میکنند که شامل مسؤلین محترم شورای نگهبان، هیئت اجرایی، نماینده های دادستانی در تمام هئیت های اجرایی، نماینده های نامزد ها در کنار صندوق های رأی سلامتی انتخابات را تضمین میکنند. و با کسانی که چه در فضای مجازی و که در فضای حقیقی قصد خدشه کردن روان مردم برخورد جدی خواهد شد.


ایشان خاطر نشان کردند که یکی از دلایلی که مردم باید در انتخابات حضور داشته باشند این است که دشمنان با اگاهی هزینه های سنگین و تبلیغات جدی برای عدم حضور مردم در انتخابات دارد و علت آن هم این است که اگاهی دارد که حضور مردم باعث شکست برنامه هایشان میشود پس از مردم عزیز و بصیر هرمزگانی بار دیگر با حضور باشکوه خود باعث عزت و سرافرازی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار