تابناک هرمزگان_معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در پاسخ به درخواست های مردمی مبنی بر ساماندهی شهرک گلستان، ایجاد شبکه آب و فاضلاب، خط لوله گاز و انجام عملیات آسفالت تسریع می شود.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱ 24 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ سعید اکبریان در بازدید از آخرین وضعیت شهرک گلستان قشم اعلام داشت: بسیاری از قشموندان در این شهرک مسکن تهیه کرده اند که به دلیل نبود زیرساخت های مناسب از سکونت در آن محروم هستند.

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: به همین منظور برای ارائه خدمات مطلوب به قشموندان پروژه احداث شبکه آب و فاضلاب شهرک با جدیت شروع شده و در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همینطور شهرک گلستان را به عنوان یکی از اولویت های مهم ایجاد خط لوله گاز در نظر گرفته‌ایم تا تمامی زیرساخت های مورد نیاز شهروندان به صورت کامل در این شهرک احداث و سپس عملیات آسفالت انجام شود.

اکبریان خاطرنشان ساخت: تلاش داریم با اولویت بندی مناسب مشکلات شهرک های مسکونی قشم را در یک بازه زمانی مناسب حل کنیم و در مسیر با هماهنگی و برنامه ریزی مشترک با سایر دستگاه های خدمات رسان جزیره پیش خواهیم رفت. 

معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از تلاش‌های شرکت گاز هرمزگان و شرکت آب، برق و تاسیسات قشم که به عنوان پیمانکار پروژه در حال فعالیت هستند تقدیر کرد و یادآور شد: در تعهدات قراردادی که با شهروندان داشتیم مشارکت با آنان برای ایجاد زیرساخت ها دیده شده است و هم اکنون با مشارکت شهروندان این پروژه ها در دست اقدام است.

برچسب ها: شهرک گلستان ، قشم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار