تابنام هرمزگان-شهردار بندرعباس به همراه فرمانده سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان با خانواده‌ معظم شهیدوالامقام علیرضا آرمات دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲ 13 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//مهدی نوبانی به همراه ‌سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع)هرمزگان با خانواده معظم شهید علیرضا آرمات دیدار و گفت‌وگو کرد.

نوبانی در این دیدارضمن اشاره بر نقش پررنگ شهیدان والامقام در پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس ،خون شهدا را مایه برکت و قوام کشور دانست.
وی افزود: مدیریت شهری بندرعباس خود را ملزم می‌داند همه ظرفیت‌های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: آسایش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و از جان‌گذشتگی شهدای انقلاب ،هشت سال دفاع مقدس و شهدای امنیت است .و به برکت خون شهدا مسیر رشد و توسعه کشور هموار شده است.
در پایان، شهردار بندرعباس  با اهدای لوح‌ از خانواده‌ معظم شهیدوالامقام علیرضا آرمات قدردانی کرد.
شهید علیرضا آرمات در بخشی از وصیت نامه خود آورده است: اگر می خواهید نگهبان خون شهیدان باشید پشتیبان ولایت فقیه باشید و در خط امام حرکت کنید و وابسته به هیچ حزب و گروهی جز حزب الله نباشید.
در ادامه این وصیت نامه عنوان شده است: ای مسوولان نکند خدای ناکرده انقلاب را فدای منافع شخصی خودتان کنید نگذارید تاریخ مشروطه تکرار شود. پشتیبان ولایت فقیه باشید و از خط امام خمینی(ره) منحرف نشوید. ای مردم انقلابی نگذارید افراد نالایق در پست های مملکتی رخنه کنند و خط امام را تضعیف نمایند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار