تابناک هرمزگان-معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز مرحله دوم ثبت نام مسکن ملی در شهرهای قشم و درگهان در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳ 26 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان از قشم؛ سعید اکبریان با اعلام این خبر بیان داشت: با توجه به درخواست جوانان شهرهای قشم و درگهان ثبت نام مرحله دوم برای متقاضیان واجد صلاحیت که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، به زودی آغاز می شود.
وی ادامه داد: در تلاش هستیم با همکاری سایر دستگاه های اجرایی، مسکن با کیفیت و ارزان قیمت را برای تمامی متقاضیان واجد شرایط فراهم کنیم.
به گفته اکبریان، مکاتبات لازم با راه و شهرسازی استان هرمزگان انجام شده تا دسترسی های لازم برای ثبت نام متقاضیان تا ۱۵ تیرماه فراهم گردد و با همکاری مناسب و حداکثری مدیرکل استان، مکاتبات لازم با وزارتخانه نیز انجام شد و به محض صدور دستور از سوی تهران ثبت نام آغاز می گردد.
وی تصریح کرد: همچنین پیش نویس تفاهم نامه اجرا و آماده سازی فاز اول مسکن ملی قشم و درگهان آماده شده و در هفته های آینده با حضور مسئولین سازمان و مدیران وزارت راه و شهرسازی و بانک مسکن مبادله خواهد شد.
اکبریان در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم اجرای طرح مسکن ملی در جزیره در کنار ایجاد سایر زیرساخت ها منجر به افزایش حس رضایت اجتماعی مردم گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار