مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، ایران اسلامی را در اوج اقتدار دانست و عنوان کرد: امروز به برکت خون شهدا و منویات مقام معظم رهبری ایران در اوج اقتدار است.
کد خبر: ۳۰۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، امام‌جمعه و جمعی از مدیران و مسئولان جزیره، مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کیش برگزار شد.
 
در این مراسم، سرهنگ حسن صنعت‌کاران، انقلاب را دلیل سربلندی ایران خواند و گفت: خداوند متعال را شاکرم که به ما عزت و شرف پاسداری از انقلاب را عطاب فرمود. انقلابی که سبب عزت ما در خاورمیانه و جهان اسلام شده است.
 
فرمانده سابق ناحیه مقاومت سپاه بسیج کیش افزود: دوران خدمت در کیش از سویی بسیار شیرین و از سوی دیگر به لحاظ مسئولیتی برای من بسیار سخت بود زیرا خون شهدا بار سنگینی را برای این مسئولیت ایجاد کرده است.
 
این مقام مسئول مردم کیش را ولایت مدار خواند و اظهار کرد: دین به مدد حضور پررنگ روحانیون در کیش غریب نیست و خدا را شکر مساجد رونق بسیار خوبی دارند.
 
حجت‌الاسلام علیدادی نیز در این جلسه، بر اهمیت حضور افراد مسئول و خدوم در پست‌های مدیریتی تأکید کرد و گفت: از معصومین علیه‌السلام نقل است که گفته‌اند، در عملکرد و مسئولیت‌هایتان در جامعه طوری عمل کنید که برای ما زینت باشید و خدایی ناکرده طوری عمل نکنید که ننگ و عار باشید.
 
وی افزود: برخی از افراد برای مسئولیت‌ها همچون زینت هستند اما در مورد برخی دیگر این مسئولیت‌ها هستند که برای آن‌ها زینت به شمار می‌روند.
 
امام‌جمعه کیش، نگاه مخلصانه به مسئولیت را شرط اصلی خدمت به خلق خواند و گفت: هر کس که برای مسئولیت تلاش می‌کند و درراه رسیدن به آن خود را به آب‌وآتش می‌زند، مسئولیت را به‌عنوان زینت دنبال می‌کند که در تاریخ مصادیق آن بسیار است اما افراد مخلص هیچ علاقه‌ای به جاه و مقام ندارند به همین خاطر جایگاه و مسئولیت برای آنان زینت نیست بلکه خود آنان زینت آن جایگاه هستند. به‌جرئت می‌توانم بگویم که سرهنگ صنعت‌کاران ازجمله افرادی است که برای جایگاه و مسئولیت خود زینت بود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم ضمن تسلیت عاشورای حسینی و تجلیل از نیروی انتظامی به مناسبت هفته ناجا گفت: امیدوارم روزی که مسئولیت خود را تحویل می‌دهیم، کارنامه خوبی به لحاظ عملکرد داشته باشیم و خداوند به ما توفیق دهد که برای مردم خدمتگزاری کرده باشیم.
 
علی‌اصغر مونسان، ایران امروز را در اوج اقتدار خواند و اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا و به لطف راهنمایی‌های مقام معظم رهبری امروز ایران در اوج اقتدار است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: شاید دیروز و در زمان دفاع مقدس، روحیه معنوی نیروهای مسلح بود که صرفاً عزت ما را به دنبال داشت و دستمان برای تجهیزات خالی بود اما امروز بااقتدار می‌گوییم که هم به لحاظ معنوی و هم تجهیزات نظامی دیگر دست ما خالی نیست و امروز نیروهای مسلح ما مظلومیت دوران دفاع مقدس را در کمبود تجهیزات ندارند.
 
مونسان، حضور نیروهای مسلح را در عرصه‌های دیپلماسی مؤثر خواند و گفت: امروز قدرت نیروهای مسلح توانسته که در عرصه دیپلماسی نیز نقش مؤثری را ایفا کند.
 
وی همدلی و همکاری مسئولان در جزیره کیش را یک اتفاق خوب خواند و اظهار کرد: این همکاری و همدلی مسئولان سبب شده که جزیره روند رو به رشدی را تجربه کند که جای بسی خرسندی دارد.
 
حکم تودیع سرهنگ حسن صنعت‌کاران قرائت شد و لوح تقدیری نیز از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به‌پاس زحمات دوساله اخیر به وی تقدیم شد. همچنین طی این مراسم سرگرد ابراهیم خادمی به‌عنوان فرمانده ناحیه مقاومت سپاه بسیج کیش معارفه شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار