با حضور در نخستین جشنواره ملی تعالی HSE محقق شد؛
تابناک هرمزگان-پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار گردید و شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نخستین تجربه حضور خود در این رویداد پس از ارزیابی های تخصصی موفق به کسب نشان دو ستاره تعالی HSE شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴ 02 June 2024

 

کسب نشان دو ستاره تعالی HSE توسط فولاد کاوه جنوب کیش
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// پنجمین همایش ملی و جشنواره نشان تعالی سلامت، ایمنی و محیط زیست(HSE) روزهای 9 و 10 خردادماه امسال (1403) در سالن همایش کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار گردید. در این همایش، ضمن تقدیر از سازمان ها و شرکت های حاضر در فرآیند ارزیابی، نسبت به اهدای گواهینامه و نشان مربوطه به حائزین رتبه های برتر اقدام گردید. شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در گروه فلزات و معدن، موفق به کسب نشان دوستاره و اخذ تقدیرنامه گردید. در ادامه این همایش، نشستهای تخصصی، سخنرانی های کلیدی و ارائه تجارب موفق سازمان ها، با محوریت موضوعات مرتبط در حوزه سلامت، ایمنی و محیط زیست نیز برگزار گردید.

علیرغم نخستین حضور شرکت در این رویداد مهم، بر اساس ارزیابی های تیم فنی و ارزیابان پنجمین جشنواره نشان تعالی HSE کشور، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به لحاظ عملکردی، دستاوردها و اقدامات موثر، موفق به دریافت نشان دو ستاره شد.
نشان ملی تعالی HSE یک فرآیند نظام مند جهت سنجش نحوه عملکرد و دستاوردهای سازمان ها و شرکت ها در حوزه ایمنی، سلامت و محیط زیست است که بر محورهایی همچون مشارکت و تعامل با ذینفعان، خلق ارزش پایدار، پیشبرد عملکرد و تحول و اهتمام به عملکردهای استراتژیک و عملیاتی در حوزه HSE صورت می پذیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار