مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خبر داد؛
تابناک هرمزگان-مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از ابتدای طرح جوانی جمعیت تاکنون بیش از بیست و دو هزار نفر در استان نام‌نویسی کرده اند.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ 29 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان گفت: از ابتدای طرح جوانی جمعیت تاکنون بیش از بیست و دو هزار نفر در استان نام‌نویسی کرده اند و از این شمار برای بالغ بر هزار نفر تخصیص زمین صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: این زمین‌ها دویست متری و به صورت رایگان تحویل واجدان شرایط می‌شود. واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت ۸۵ تا ۱۲۰ متری است.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان در تشریح آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن استان، گفت: در راستای اراضی الحاق شده ۳۶۰۰ هکتار تامین زمین شده که با احتساب اراضی واقع در محدوده شهرها زمین تامین شده بالغ بر ۷۲ هزار واحد است که بیش از برنامه ابلاغی در کشور است.

سلحشور با تاکید بر اهمیت ویژه طرح نهضت ملی مسکن افزود: تعداد ۱۸۲ هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۴ هزار نفر تایید نهایی شده اند و  بالغ بر ۲۶ هزار نفر با توجه به واریز وجه بالای ۴۰ میلیون تومان پروژه تخصیص یافته است.

مجید سلحشور اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن دراستان تا کنون بیش از  ۳۷ هزار پروانه ساختمانی در شهرهای استان توسط شهرداری ها صادر شده است.

وی تصریح کرد: در تمامی شهرهای استان آماده سازی طرح های تفکیکی اراضی الحاقی در مرحله اجرا  و زیرساخت طرح های نهضت ملی و شبکه اصلی آب و برق نیز در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار