نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه به فضاهای آموزشی مناطق محروم داشته باشد.
کد خبر: ۲۷۶۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸ 11 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی ظهر امروز در نشستی با رؤسای آموزش و پرورش مناطق هرمزگان با بیان اینکه بایستی تلاش شود که آموزش و پرورش به جایگاه اصلی خود ارتقا یابد، اظهارداشت: آموزش و پرورش وظیفه مهم تعلیم و تربیت دانش آموزان به‌عنوان آیندگان جامعه را به عهده دارد و این رسالت خطیر و سنگین با عشق به خدمت قابل انجام است.
 
وی توجه به معیشت معلمان و کارکنان آموزش و پرورش را امری اساسی دانست و افزود: تمام تلاش نمایندگان در راستای کمک به آموزش و پرورش است و بایستی به معیشت معلمان توجه ویژه شود.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح هدایت تحصیلی توسط وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: این طرح بایستی از بدو شروع تحصیلات ابتدایی آغاز گردد تا دانش آموزان با علاقه و انگیزه، رشته تحصیلی خود را با راهنمایی و هدایت آموزش و پرورش انتخاب کنند.
 
مرادی با انتقاد از وزارت آموزش و پرورش در عدم تکمیل و توسعه فضاهای آموزشی، از این وزارت‌خانه خواست تا اهتمام ویژه‌ای به مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته داشته باشد.
 
این مسؤول به لایحه برنامه ششم توسعه که در مجلس در حال رسیدگی است اشاره کرد و قول همکاری جهت تحقق خواسته‌های معلمین و کارکنان آموزش و پرورش را داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار