در نشست دکتر آشوری نماینده مردم هرمزگان در مجلس با مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان مورد بررسی قرار گرفت
تابناک هرمزگان-در نشست دکتر آشوری نماینده مردم شریف بندرعباس، خمیر ، حاجی آباد، قشم و ابوموسی با مهندس باوقار مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان وضعیت فضاهای آموزشی و پروژه های در دست اجرا اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان در حوزه انتخابیه این نماینده مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۷۲۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ 06 June 2024

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//وی با اشاره به فعالیت صنایع بزرگ و بنگاه های خصوصی و اقتصادی مانند نفت ستاره، شرکت فولاد ، اتاق بازرگانی، نفت آفتاب، مادکوش افزود ؛ می‌توان با برنامه ریزی دقیق از ظرفیت‌های این صنایع در بحث مسئولیتهای اجتماعی در به سرنجام رسیدن پروژه های نیمه تمام و اجرای پروژه های جدید آموزشی بهره برد.

در این نشست مهندس باوقار ضمن تقدیر از حمایت های آقای دکتر آشوری در امر مدرسه سازی گزارشی از عملکرد نوسازی مدارس استان و برنامه های پیش روی اداره کل در شهرستان های بندرعباس، خمیر ، حاجی آباد، قشم و ابوموسی را ارائه کرد .

لازم به ذکر است با حمایتهای آقای دکتر آشوری در یک ماه گذشته شش پروژه آموزشی در حوزه انتخابیه مرکزاستان آغاز شده و همچنین طی یک سال اخیر بالغ بر ۹۵ درصد از پروژه های نیمه تمام در سطح استان با حمایت های مهندس دوستی استاندار و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و خیرین نیک اندیش تامین اعتبار و در مرحله ی اجرا می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار