نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی گفت: گزینه‌ای جز علی لاریجانی برای ریاست مجلس شورای اسلامی وجود نداشت.
کد خبر: ۲۴۰۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 04 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد مرادی با بیان اینکه رئیس مجلس باید فردی خردمند، دلسوز، با تجربه و همراه با دولت می‌بود، اظهار کرد: بنده قبل از انتخابات هیات‌رئیسه مجلس هم اعلام کردم که آقای لاریجانی بهتربن گزینه برای ریاست مجلس است.
 
وی افزود: با توجه به اینکه عارف هم یک گزینه برای ریاست مجلس بود اما وقتی این دو را کنار هم می‌گذاریم می‌بینیم که عارف یک روز هم تجربه ریاست مجلس ندارد بنابراین قابل پیش‌بینی بود برای این پست مهم در مجلس رای نمی‌آورد.
 
نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی به جایگاه مهم مجلس در اداره امور کشور اشاره کرد و گفت: هنگامی‌که حضرت امام(ره) می‌گویند مجلس در راس امور است، مشخص بود عارف نمی‌تواند در برابر تجربه آقای لاریجانی قد علم کند.
 
مرادی ادامه داد: به‌همین خاطر نمایندگان به این نتیجه رسیدند که باید مجلس دهم مجلسی اعتدالگرا باشد. 75 درصد نمایندگان مجلس جدید هستند و خط مشی اعتدال‌گرایانه دارند و خودمان می‌دانستیم آقای لاریجانی رای می‌آورد، زیرا هم‌سوی با دولت و هدفش کمک به دولت است.
 
وی در پایان یادآور شد: در هیات‌رئیسه نیز افراد شایسته و باتجربه و البته اعتدال‌گرا انتخاب شدند و مورد قبول عامه هستند و امیدواریم این مجلس بتواند در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق اقتصاد مقاومتی در راستای حل مشکلات معیشتی مردم گام‌های اساسی بردارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار