نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: اولویت مجلس دهم ساماندهی اقتصاد، اولویت دادن به مقوله فرهنگ و تقویت روحیه نشاط و امید در مردم است.
کد خبر: ۲۳۷۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 29 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی اظهار کرد: برای تعیین اولویت مجلس دهم باید رمز موفقیت ملت ایران را در طول 37 سال اخیر به طور دقیق مورد واکاوی قرار داد و برای تقویت آن دسته از عواملی که سبب هویت‌بخشی و اقتدار به ملت ایران برای عبور از مشکلات و بحران‌ها می‌شود، اقدام کرد.
 
وی افزود: ملت ایران با روحیه جهادی، اخلاق و ایمان موفق به عبور از گردنه‌های سخت تاریخ خود شده است.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توجه به فرهنگ ملت ایران باید بخشی از برنامه کلان کشور برای بهره‌گیری از آن در مسیر اقتصاد، سیاست و دیگر حوزه‌های کاری باشد.
 
هاشمی تختی اضافه کرد: هر مشکلی را در جامعه می‌توان از طریق فرهنگ‌سازی درست و اصولی حل کرد، به خصوص اینکه جامعه کنونی ما با مشکلاتی مواجه است که ریشه آنها را می‌توان با اصلاح رفتارها و الگوهای مصرف خشکاند.
 
وی ادامه داد: مصرف‌گرایی و تجمل در جامعه دردهای اقتصادی هستند که مسؤولان باید از آنها فاصله گرفته و برای جامعه الگو باشند.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم از ما انتظار ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور و رفع رکود را دارند که باید به کمک دولت یازدهم در این زمینه برنامه‌ریزی و اقدام کنیم تا چرخ اقتصاد و معیشت مردم بهتر از قبل به حرکت درآید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: ظرفیت عظیم ملت ایران برای رسیدن به توسعه هر مانعی را از سر راه بر می‌دارد و تنها کافی است که اتحاد و همدلی خود را برای رسیدن به اهداف بزرگ حفظ کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار