مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی متعددی که در جزیره کیش اجرا شده، پروژه مصلی از جایگاه ارزشمند و ویژه‌ای برخوردار است.
کد خبر: ۲۲۳۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۱ 03 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی‌اصغر مونسان ظهر امروز در حاشیه بازدید از اقدامات انجام شده برای تکمیل مراحل پایانی مصلای جزیره کیش اظهار کرد: در کنار پروژه‌های عمرانی متعددی که در جزیره کیش اجرا شده پروژه مصلی از جایگاه ارزشمند و ویژه‌ای برخوردار است و موضوع کاربری این مجموعه که میعادگاه نمازگزاران بوده انگیزه مضاعفی را به ما داده است تا با سرعت خوب و کیفیت مطلوب این پروژه را به اجرا برسانیم.

وی اضافه کرد: با کمک و همفکری امام جمعه کیش، تاریخی برای به بهره‌برداری رسیدن فاز اول مصلی و افتتاح آن تعیین می‌شود تا براساس آن همکاران برنامه‌ریزی دقیق و مناسبی داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه جزیره کیش نیز ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های همه‌جانبه سازمان منطقه آزاد کیش برای سرعت بالای ساخت این پروژه در ماه‌های اخیر گفت: با روند پرشتابی که برای ساخت این پروژه در پیش گرفته شده است، پیش‌بینی می‌شود فاز اول آن در هفته‌های آتی و فاز دوم نیز در پایان سال جاری به به بهره‌برداری برسد.

با پیگیری‌ها و حمایت‌های سازمان منطقه آزاد کیش در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و ساخت  این پروژه، کیشوندان و گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش به‌زودی شاهد برگزاری نمازهای جمعه و آیین مذهبی کیش در این مصلای جدیدالتاسیس خواهند بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار