ساکنان و گردشگران جزیره کیش از نخستین ساعت آغاز انتخابات با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر رقم زدند.
کد خبر: ۱۸۸۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، از نخستین ساعت رای گیری در مروارید خلیج فارس، مردم و مسئولان همراه و همگام با گردشگران این خطه از سرزمین ایرانی اسلامی در پای صندوق های رای حاضر شدند تا حماسه ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی و جزیره کیش رقم بخورد.
 
مادرانی که در صبح جمعه و ساعات آغازین رای گیری همراه با کودکان خود شناسنامه در دست خود را به اولین شعبه اخذ رای رسانده اند درس ایستادگی و حضور را به فرزندان خود می آموزند.

http://dana.ir/content/files/Kishpress/586742.jpg
 
مردان و زنانی که از خانه و خانواده و از شهر خود دور هستند پای صندوق های رای آمده اند تا ثابت کنند که در هر لحظه، هرجای این سرزمین باشند در سرنوشت خود سهیم هستند و به دشمنان اجازه نمی دهند که با هیچ حربه ای در سرنوشت ایران اسلامی دخالت کند.
 
انگلیس، آمریکا، اسرائیل و تمامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران امروز و با حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی برای همیشه باید در مقابل این همت، عزت، عظمت و حضور سکوت اختیار کنند زیرا حرفی برای گفتن و سخن سرایی نخواند داشت.

http://dana.ir/content/files/Kishpress/586685.jpg

 
علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، حجت الاسلام علیدادی امام جمعه کیش، شیخ یعقوب شمس امام جمعه اهل سنت کیش، روح الله شهداد نژاد بخشدار کیش، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، مدیران و مسئولان ادارات و سازمان های مستقر در کیش از اولین نفراتی بودند که امروز پای صندوق های رای حاضر شده و آرای خود را به صندوق های رای انداختند.
 
http://dana.ir/content/files/Kishpress/586714.jpg

بخش کیش شامل جزایر کیش، هندورابی و لاوان با 21 شعبه اخذ رای، 18 شعبه ثابت و 3 شعبه سیار آماده اخذ رای از مردم مومن و متعهد این بخش می باشد.

http://dana.ir/content/files/Kishpress/586735.jpg
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار