طرح تشدید نظارت‌های بهداشت محیطی در نوروز و ماه مبارک رمضان؛
تابناک هرمزگان-رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس از بازدید شبانه کافه‌ها و توقیف ۵۰۴ چشمه قلیان توسط کارشناسان بهداشت محیط در ایام ماه مبارک رمضان خبرداد.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳ 24 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر ماشالله مریدی، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: تشدید نظارت بر مراکز فروش و عرضه قلیان در ایام ماه مبارک رمضان در ساعات پس از افطار انجام می‌شود که در این طرح تاکنون ۵۰۴ چشمه قلیان توقیف شده است.


وی افزود: بازرسان بهداشت محیط شهرستان بندرعباس در راستای اجرای قانون جامع کنترل و مبارزه با دخانیات و آیین نامه ممنوعیت تبلیغ و ترویج مواد دخانی در جامعه، ضمن آموزش و اطلاع رسانی مردم در خصوص مضرات فراوان قلیان، مراکز فروش ، رستوران ها، رستوران های سنتی، سفره خانه ها و قهوه خانه های تحت پوشش را در ساعات پس از افطار بازدید نموده و در صورت مشاهده تبلیغ و عرضه مواد دخانی بخصوص قلیان برخوردهای قانونی لازم را انجام می دهند.

دکتر مریدی با اشاره به طرح ضیافت بیان کرد: گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط و تعزیرات حکومتی شهرستان بندرعباس برای نظارت بر قنادی ها، شیرینی‌فروشی‌ها و مراکز عرضه زولبیا و بامیه در طرح ضیافت در حال انجام است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: در این شهرستان در اجرای عملیاتی طرح ویژه نظارتی ضیافت کارگروه گشت مشترک بازرسان بهداشت محیط با همکاری تعزیرات حکومتی دستگاه‌های نظارتی از تعدادی واحدهای قنادی شیرینی، زولبیا و بامیه بازدید کردند.

وی افزود: این کارگروه تا پایان ماه مبارک رمضان فعال است و به وظایف خود ادامه خواهد داد و در این راستا با متخلفین بدور از اغماض برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار