تابناک هرمزگان-نشست تخصصی رسانه و جوانی جمعیت امروز، 24 اردیبهشت‌ماه و همزمان با اولین روز از هفته ملی جمعیت با شعار «نقش من در جوانی ایران» در سالن کوثر دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۷۱۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱ 13 May 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// مسئول امور بانوان و خانواده دفتر ولی فقیه در هرمزگان، مدیر روابط عمومی استانداری،معاون علمی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، مدیر مرکز نفس، مشاور رئیس دانشگاه در امور بانوان، مدیر روابط عمومی شهرداری، مدیر روابط عمومی شورای شهر بندرعباس، نماینده بسیج جامعه پزشکی،محقق و کارشناس صدا سیما،مدیر پایگاه خبری مفدا و جمعی از اصحاب رسانه در این نشست به دعوت مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند.

 

نرجس بیگلری، مسئول امور بانوان و خانواده دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تاکید بر حفظ جمعیت جوان در کشور گفت: جمعیت کشور یکی از ابزارهای قدرت است که مستلزم تقویت است و برای کشور بسیار حیاتی است.

 

وی افزود: قدرت رسانه‌ها می‌تواند جهان‌بینی جدید بسازد. اما مسئله این است که امروزه رسانه‌های رسمی جایگاه خود را در بین مردم از دست داده‌اند و رسانه‌های اجتماعی جایگاه بالاتری پیدا کرده‌اند. دکتر بیگلری اظهار کرد: جمعیت زیاد در یک کشور درواقع ارزش سیاسی، اجتماعی و اقتصادی محسوب می‌شود و می‌تواند برای کشور موفقیت کسب کند.

 

مسئول امور بانوان و خانواده دفتر ولی فقیه در هرمزگان بر تبیین مسئله جمعیت جوان کشور تاکید کرد و افزود: برای اقدام در این راستا باید مخاطب خود را رصد کنیم و برای هر گروه برنامه داشته باشیم.

 

فرخنده جلالی، مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان نیز در این نشست گفت: تغییر تصویر ذهنی‌ای که در دهه 60 برای کاهش جمعیت در مردم ایجاد شده، امروز بسیار سخت است و نمی‌توان گفت که رسانه‌ها در این زمینه کوتاهی کرده‌اند.

 

خانم جلالی با اشاره به نقش رسانه در زمینه فرهنگ‌سازی اظهار کرد: صداوسیما با ساخت فیلم و دیگر برنامه‌های متنوع در این زمینه سهم مهمی دارد.

مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان گفت: فرزندآوری در بقا سرزمینی ما مهم است و رسانه‌ها باتوجه به اشرافی که به توده مخاطب مردمی دارند باید به این مسئله توجه بیشتری داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار