معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تدوین آئین نامه جشنواره های این جزیره و اجرای آن با محوریت تعامل و همکاری با بخش خصوصی و فعالین اقتصادی خبر داد.
کد خبر: ۹۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 19 September 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، مسعود کرباسچی با بیان این مطلب در جلسه نشست با فعالان اقتصادی حوزه گردشگری که در سالن کنفرانس اداره کل گردشگری قشم در باغ موزه گیاهشناسی برگزار شد، اعلام کرد: مشارکت بخش خصوصی باید موجب افزایش جایگاه جشنواره های جزیره قشم در حوزه های فرهنگی، هنری، موسیقی، جشن ها و آئین های محلی شود.
 
وی با اعلام اینکه مذاکراتی با شرکت های بزرگ به ویژه شهرداری کلان شهرها مبنی بر تدوین و اجرای تورهای گردشگری به جزیره قشم انجام شده، افزود: اجرای تقویم جشنواره های جزیره قشم و مذاکرات انجام شده بطورحتم نقش تاثیرگذاری در افزایش سفرها به این منطقه در شش ماهه دوم سال خواهد داشت.
 
به گفته رئیس ستاد جشنواره های منطقه آزاد قشم، تلاش گسترده ای برای تکمیل زیرساخت های صنعت گردشگری، رفاهی و ساماندهی سایت ها و نقاط گردشگری با هدف افزایش جذب گردشگر در این منطقه از سوی سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شده است.
 
کرباسچی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد براساس سیاست های تدوین شده و تاکید مدیرعامل این سازمان از این پس نقش نظارتی بر نحوه برگزاری جشنواره ها دارد و بخش خصوصی آن را اجرا خواهد کرد.
 
 عبدالجواد کمالی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم هم در این نشست گفت: با فعالیت ستاد جشنواره ها و تعامل این سازمان با بخش خصوصی، تقویم جشنواره های جزیره قشم اجرایی و موجب رونق اقتصادی و گردشگری در این منطقه خواهد شد.
 
محسن زارع پور مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم هم با اشاره به راه اندازی ستاد رویدادهای جزیره قشم گفت: نرم افزار جامع گردشگری و اپلیکیشن گردشگری جزیره قشم در دست تهیه است.
 
 وی ادامه داد: تمامی گردشگران جزیره قشم می توانند از طریق این سیستم، خدمات کامل حوزه گردشگری را در شهرهای خود دریافت کنند.
 
 عبدالله اسلامی مدیرعامل شورای بازرگانان عالی توسعه قشم در این نشست گفت: با مشارکت اصناف و بازاریان و دیگر فعالین بخش گردشگری و نظارت سازمان منطقه آزاد قشم آماده برگزاری و اجرای جشنواره های مختلف در جزیره قشم هستیم.
 
 ناصر الصلافی مدیرعامل جامعه هتلداران قشم هم با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت های لازم در سایت های گردشگری قشم گفت: هتل های جزیره قشم آماده همکاری برای برگزاری جشنواره های بزرگ در طول سال و اجرای برنامه های شاد و مفرح در این جزیره هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار