طی احکامی از سوی شهردار بندرعباس، معاون برنامه‌ریزی و توسعه این شهرداری، شهردار منطقه دو و شهردار منطقه سه بندرعباس منصوب شدند.
کد خبر: ۹۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 09 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده، شهردار بندرعباس با صدور حکمی عبدالحسین ارجمند را به عنوان معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری بندرعباس منصوب کرد. وی تا پیش از این شهردار منطقه دو بندرعباس بوده و همچنین سابقه سرپرستی شهرداری بندرعباس، شهردار منطقه یک و چند پست دیگر در شهرداری بندرعباس را در کارنامه خود دارد.
 
ارجمند از مدیران دلسوز و مخلص شهرداری بندرعباس است که کارنامه درخشانی در شهرداری منطقه یک و دو از خود به جای گذاشته است.
 
شهردار بندرعباس همچنین در حکمی دیگر افشین مظهری را به عنوان شهردار منطقه دو بندرعباس منصوب کرد. وی تا پیش از این نیز شهردار منطقه سه بندرعباس بوده است.
 
علاوه بر این نیز مظهری که از مدیران با تجربه و پرتلاش شهرداری بندرعباس محسوب می‌شود، سابقه خدمت طولانی در بخش‌های مختلف خدمات شهری را دارد.
 
با انتصاب افشین مظهری به عنوان شهردار منطقه دو، روح‌ا... مرادی‌زاده نیز با حکمی از سوی شهردار بندرعباس به عنوان شهردار منطقه سه منصوب شد.
 
وی از چهره‌های برجسته و سرشناس اجتماعی و ورزشی شهر بندرعباس است که از این به بعد مدیریت شهرداری منطقه سه را بر عهده خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار