رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از برخورد قضایی با تصرفات غیرقانونی در جزیره هرمز خبر داد.
کد خبر: ۸۵۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 30 August 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین اکبری در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی که با حضور نهادهای مسئول در محل دادگستری استان برگزار شد گفت: در خصوص ساخت و سازهای و تصرفات غیرقانونی در جزیره هرمز اقدامات قانونی لازم صورت پذیرفته است.
 
مقام عالی قضایی استان با اعلام طرح الحاق جزیره هرمز به منطقه آزاد قشم گفت: چندی است این جزیره مورد توجه سودجویان و زمین خواران قرار گرفته است.
 
حجت الاسلام والمسلمین اکبری از ادارات و سازمانهایی مانند فرمانداری و شهرداری بندرعباس، اداره کل مسکن و شهرسازی استان هرمزگان، اداره جهاد کشاورزی و سایر نهادهای مرتبط و مسئول به عنوان اعضای این کارگروه های تخصصی در شورای حفاظت اراضی ملی و منابع طبیعی استان هرمزگان نام برد و بر هماهنگی میان نهادهای مسئول به منظور برخورد با ساخت و سازهای غیرقانونی تاکید کرد.
 
وی با اشاره به اینکه با اهتمام و تلاش دستگاه قضایی استان و همکاری نهادهای مسئول در شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی از ابتدای سال 1394 تاکنون از میزان بیش از 103 هکتار از اراضی ملی به ارزش تقریبی بیش از چهارصد و پنجاه میلیارد ریال رفع تصرف شده است بر تصمیم قاطع دستگاه قضایی در ادامه این مسیر تآکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار