عضو مجلس خبرگان رهبری، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس از اتحاد و همدلی آحاد مردم و دولت به عنوان مهمترین نیاز کشور نام برد.
کد خبر: ۸۴۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷ 28 August 2015
به گزارش تابناک، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی درگردهمایی ژئوپارک قشم که در سالن همایش های مجتمع تجاری – اقامتی ارسلان لافت برگزار شد، گفت: امروز کشور ما بیش از هر زمان دیگری بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره)، بر باهم بودن و اتحاد نیاز دارد.

وی اعلام کرد: مسلمانان جهان نیز باید بدانند که با همبستگی و اتحاد و همدلی می توانند بر بسیاری از مشکلات که دنیای استکباری بر سر راه آنان قرار داده غلبه کنند.
 
به گفته نماینده مجلس خبرگان رهبری، استکبار جهانی با توجه به ایجاد تفرقه بین امت اسلامی و استفاده از گروه داعش درپی زشت نشان دادن چهره اسلام است.
 
وی ادامه داد: آنچه که امروز در کشورها از جمله یمن، عراق، افغانستان، مصر، ترکیه و برخی دیگر از کشورهای اسلامی مشاهده می شود نبود همدلی بین مردم مسلمان است.
 
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به نامگذاری امسال تحت عنوان همدلی و همزبانی، دولت و ملت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: در این شرایط حساس تاریخی به طور قطع تقویت همدلی و همزبانی در میان مسلمانان جهان می تواند عامل مهمی برای ریشه کنی ناامنی در منطقه به شمار رود.
 
وی در ادامه یادآور شد: برای رسیدن به توسعه در بخش های محیط زیست و ژئوپارک باید از ظرفیت های مردمی و مشارکت جوامع محلی با هدف حفظ و گسترش این مجموعه استفاده کرد.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان گفت: برای استفاده بهتر از ظرفیت های ‍ژئوپارک قشم باید توان و تخصص مردم بومی و ظرفیت های خدادادی این منطقه را مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم با آشتی دادن مردم و طبیعت، از این نعمت های الهی پاسداری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار