مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس گفت: آتش سوزی شب گذشته هتل هما بندرعباس زخمی و خسارت جانی نداشته است.
کد خبر: ۸۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۵ 13 August 2015
به گزارش تابناک، فرجام دانش اظهار کرد: آتش سوزی هتل هما بندرعباس وسیع نبوده است و با تلاش نیروهای آتش نشانی این عملیات با موفقیت و بدون زخمی و خسارت جانی به پایان رسید.
 
وی با اشاره به اینکه این حریق در ساعت 19 و 10 دقیقه امشب به مرکز 125 آتش‌نشانی بندرعباس اطلاع داده شده است، افزود: خودروهای آتش‌نشانی در کوتاهترین زمان ممکن برای رسیدگی به حادثه مذکور، در محل حاضر شده و وارد عملیات شدند.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس ادامه داد: این حادثه با اعزام خودروهای آتش‌نشانی به محل حریق و پس از بررسی و انجام عملیات نجات مسافران، در کمتر از یک ساعت، کنترل شد و اکنون این محل روال عادی فعالیت‌های خود را دنبال می‌کند.
 
دانش با بیان اینکه این حادثه چندان وسعت نداشته و در زمان کوتاهی عملیات اطفاء و امداد پایان یافته است، تصریح کرد: این آتش‌سوزی خسارات مالی زیادی به بار نگذاشته است.
 
وی خاطرنشان کرد: عمل نکردن سیستم اطفاء حریق این هتل و علت اصلی آتش‌سوزی در دست بررسی قرار دارد.
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندرعباس با تأکید بر رعایت نکات ایمنی در ساختمان‌ها و خصوصاً مکان‌های دارای سکنه زیاد مانند هتل‌ها و مجتمع‌های بزرگ، تصریح کرد: خوشبختانه آتش‌سوزی رخ داده در هتل هما حجم بسیار کمی داشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار