تابناک هرمزگان- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در مراسمی با حضور دکتر حسین منتظرقائم معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمان هرمزگان، میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر، دکتر معصومه شکری زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بندرخمیر و مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان، 12 پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان بندرخمیر با اعتباری بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۴۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 29 August 2018

به گزارش تابناک هرمزگان، میرهاشم خواستار فرماندار شهرستان بندرخمیر با بیان این که اکنون با مدیریت جهادی، سرمایه اجتماعی در شهرستان شکل گرفته است، گفت: امروز جشن اتمام زیرساخت های بهداشتی و درمانی و شکرگزاری ایجاد سرمایه اجتماعی و اعتمادسازی عمومی است.

خواستار افزود: امروز 12 پروژه بهداشتی که شامل یک آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان، یک خانه بهداشت، 6واحد سرایداری و 4 واحد محل زیست پزشک و ماما در مراکز خدمات جامع سلامت تحت پوشش این شهرستان با حضور دکتر منتظرقائم نماینده دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان،دکتر شکری زاده مدیر شبکه بهداشت و مسئولان شهرستانی افتتاح و به بهره برداری می رسد .

وی اظهار داشت: افتتاح هر چه بیشتر پرژه های حوزه سلامت بدلیل درگیر بودن این حوزه با سلامت مردم از اهمیت بسیار فراوانی برخوردار بوده و هر چه بیشتر هزینه هایی از این دست انجام شود باعث ارتقا سطح سلامت مردم و متعاقب آن رضایت مردم از مسئولین خواهد شد.

دکتر معصومه شکری زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر گفت : برای احداث و تجهیز این پروژه ها بیش از 18میلیارد ریال هزینه شده و این اعتبارات از منابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان هرمزگان تأمین شده است.

دکتر شکری زاده با اشاره به افتتاح آزمایشگاه مرکز بهداشت شهرستان اظهار کرد: آزمایشگاه در مساحتی با زیر بنا 120 مترمربع ساخته شده که ساخت و تجهیزات جدیدی که برای آزمایشگاه این مرکز خریداری و تجهیز گردیده 5 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: چند پروژه بزرگ هم درحوزه بهداشت و هم در حوزه درمان در شهرستان بندرخمیر درحال اجراست، که امید می رود در آینده خیلی نزدیک و ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری برسد.که دسترسی بهتر و مطلوبتر برای مردم شهرستان بندرخمیر به همراه خواهد داشت.
انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار