معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: تدوین استراتژی و برنامه های کاربردی انجمن کتابخانه های استان برای سال ۹۶ از مهمترین مواردی است که باید اجرا شود.
کد خبر: ۴۵۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۶ 04 July 2017
به گزارش تابناک : بهروز اکرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان هرمزگان حضور مسئولین در جلسات این انجمن و پیگیری مصوبات را امری مهم دانست و بیان داشت: باید با تلاش بیشتر، فرهنگ کتابخوانی در سطح استان هرمزگان به صورت فراگیر گسترش یابد.

وی ادامه داد: برای ترویج کتابخوانی باید از ظرفیت زنان خانه ‌دار و افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بهره برد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به مصوبات این نشست انجمن کتابخانه ها، اظهار داشت: تدوین استراتژی انجمن کتابخانه های استان برای سال ۹۶ و تشکیل جلسه‌ تشریح این استراتژی برای اعضای انجمن از مهمترین مواردی است که باید اجرا شود.

اکرمی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های دهیاری‌ها و تشکیل جلسه مشترک با دفتر امور اجتماعی استانداری جهت ترویج و توسعه‌ کتاب و کتابخوانی، استفاده از ظرفیت‌های بانوان و مشاوران بانوان فرمانداری‌ها و ادارات کل جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارائه بسته‌ های کتابخوانی جهت اوقات فراغت سال جاری نیز از دیگر مصوبات است که نسبت به اجرای آن باید اقدام شود.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار