فرمانده انتظامی شهرستان رودان از نصب دوربین مداربسته در خروجی‌ها و مرکز این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد سلگی در نشست خبری با اصحاب رسانه، وظیفه نیروی انتظامی را وظیفه‌ای سنگین دانست و اظهار داشت: استقرار نظم و امنیت و تامین اسایش عمومی و فردی، مقابله و مبارزه قاطع و مستمر با هرگونه خرابکاری، تروریسم، شورش و عوامل و حرکت‌هایی که مخل امنیت باشد،.انجام وظایفی که طبق قانون به‌عنوان ضابط قوه‌قضائیه به عهده نیروی انتظامی گذاشته شده است و انجام امور مربوط به تشخیص هویت و کشف علمی جرایم از مهمترین وظایف نیروی انتظامی به‌شمار می‌رود.
 
وی افزود: برای ایجاد امنیتی مقتدرانه که آفریننده آرامش و آسایشی استوار خواهد بود، تقویت و پشتیبانی نیروی انتظامی از سوی اقشار مختلف مردم انتظار می‌رود.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودان تصریح کرد: تقویت این نیرو، تقویت اقتدار نظام در برخورد با موارد خلاف قانون است و به کاهش انگیزه‌های مجرمانه منجر خواهد شد. مردم مهم‌ترین عامل برقراری امنیت در جامعه خواهند بود و آن‌گاه نیروی انتظامی، راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر می‌تواند از امنیت و آرامش جامعه پاسداری کند.
 
سلگی از همکاری دادگستری و دادستانی رودان در انجام ماموریت‌های نیروی انتظامی شهرستان تقدیر و در ادامه عنوان کرد: با همکاری دادستانی شهرستان رودان بسیاری از سارقین در 9 ماهه امسال دستگیر شده و به مراجع قضایی معرفی شدند که در نتیجه با کاهش 62 درصدی سرقت روبرو بودیم .
 
وی بیان داشت: به‌دلیل همجواری شهرستان رودان با برخی از شهرهای استان کرمان شاهد سرقت احشام در بخش رودخانه به‌وسیله سارقینی از این استان بودیم که پس از دستگیری سارقین و کشف 60 راس گوسفند به ارزش 300 میلیون ریال، دو دستگاه خودرو توقیف و 5 نفر سارق که به‌صورت مستقیم و 3 نفر که به‌صورت غیر مستقیم در سرقت دست داشتند دستگیر شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان رودان نصب دوربین‌های مداربسته در سه‌راهی آبنما در خروجی شهرستان به طرف استان کرمان و مرکز شهرستان رودان را از دیگر خدمات پلیس در رودان اعلام کرد یادآور شد: با نصب این دوربین‌ها اشراف پلیس به بسیاری از مناطق بیشتر شده است که در شناسایی سارقین کمک‌های زیادی خواهد کرد.
 
سلگی در پایان امنیت شهرستان رودان را در سطح مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در شهرستان رودان در 9 ماهه 95 هیچ‌گونه سرقت مسلحانه که همراه با تجاوز به عنف باشد گزارش نشده و وجود نداشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار