معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس از آغاز به کار آژانس جمع آوری نخاله در مناطق سه‌گانه شهرداری بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 17 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن یکتاپور صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های شهرداری بندرعباس اظهار کرد: آژانس نخاله در بندرعباس ایجاد شده و پیمانکاران آن در هر یکی از سه منطقه شهرداری بندرعباس نیز مشخص شده است.
 
وی با بیان اینکه ایجاد آژانس نخاله در شهر بندرعباس ضروری بود، افزود: متاسفانه در نقاط مختلف شهر از جمله در بلوار امام حسین (ع) و حتی در برخی از زمین‌های ساخته نشده در مرکز شهر بندرعباس شاهد تخلیه نخاله از سوی برخی افراد هستیم و مقرر شد تا به محض صدور هرگونه مجوزی برای ساخت و ساز و یا تغییر کاربری و ... از سوی شهروندان، قراردادی نیز از سوی کارفرما با این آژانس‌‌های نخاله منعقد شود تا انتقال نخاله به شکل مناسبی به خارج از شهر صورت گیرد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس عنوان کرد: میزان و واحد جابجایی نخاله و باکس‌های مخصوص جمع‌آوری نیز طراحی شده و به این ترتیب هزینه انتقال نخاله نیز برای شهروندان کاهش خواهد یافت و استفاده از این آژانس نخاله برای مردم مقرون به صرفه خواهد بود.
 
یکتاپور افزود: جمع‌آوری مناسب نخاله‌ها از سطح شهر بندرعباس کمک زیادی به بهبود منظر شهری خواهد کرد و از مردم تقاضا داریم تا به شهرداری در جهت بهبود زیبایی شهر کمک کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار