مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ایمنی عبور و مرور در سفر حق مردم است.
کد خبر: ۳۲۱۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 01 November 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد امشب در نشستی در دفتر فرماندار رودان در خصوص اهمیت نگهداری راه‌ها و ایمنی عبور و مرور در جاده‌ها اظهار داشت: نگهداری و حفاظت از راه‌ها ارتباطی و شریانی استان یک امر حیاتی است.
 
وی ادامه داد: راه‌ها نقش بسیار موثری در آسایش و رفاه حال مردم و تسهیل در سفر آنها دارد و حق مردم  میهن اسلامی‌مان است که از راه مناسب و ایمن بعنوان یک شهروند بهره ببرند.
 
مجرد یادآورشد:در همین راستا جهت لکه‌گیری و پوشش آسفالت محورهای منتهی شده به شهرستان رودان مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون تومان و همچنین جهت ترمیم پل زیارتعلی رودخانه که بر اثر سیل در سال گذشته خسارت دیده و تا حدودی تخریب شده بود مبلغ 800 میلیون تومان از منابع ملی در نظر گرفته شده است.
 
مدیرکل راهداری و حمل و نقل پایانه‌های استان خاطرنشان کرد: جهت تسهیل در تردد وسائط نقلیه در محور بندرعباس به سمت سه راهی چاه شیرین و بالعکس و همچنین محور رودان - بندرعباس از ابتدای سال 95 تاکنون قریب به 45 کیلومتر عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت صورت پذیرفته است.
 
وی در بحث ابنیه فنی تصریح کرد: با توجه به درپیش رو داشتن فصل زمستان و احتمال بارش باران تنقیه و لایروبی پل‌های جلابی و حسن لنگی انجام گرفته وهمچنین دربخش ایمن‌سازی محور فوق‌الذکر و جهت دید بهتر رانندگان و حفظ امنیت سفر آنها نزدیک به 200 کیلومتر ازاین محور خط‌کشی این جاده احیا شده که امید است موجب هدایت رانندگان در مسیر ترافیکی مقصدشان گردد.
 
مجرد اضافه کرد: شانه سازی جاده در این شهرستان به مسافت 20 کیلومتر در این مسیر صورت پذیرفته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار