رئیس مجمع نمایندگان استان هرمزگان گفت: بسیاری از مشکلات مطرح‌شده قابل‌حل است که باید در راستای رفع آن پیگیری‌های لازم صورت بگیرد.
کد خبر: ۳۲۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 30 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین هاشمی تختی افزود: در بخش آموزش‌وپرورش طی دیداری که با نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور انجام شد، بخشی از درآمد مازاد استان هرمزگان به‌صورت ویژه به این حوزه تعلق می‌گیرد که امیدواریم در همین راستا مشکل روستاهای استان نیز رفع شود.
 
نماینده حوزه مرکزی هرمزگان در خانه ملت با اشاره به اینکه در حوزه آموزش‌وپرورش به‌زودی از توان افراد تحصیل‌کرده با اولویت بومی استفاده خواهد شد، تصریح کرد: با استخدام وبه‌کارگیری نیروی انسانی در حوزه آموزش‌وپرورش بسیاری از فضاهای آموزشی در سطح هرمزگان که با کمبود و مشکلات مواجه هستند، ساماندهی و بهبود می یابند.
 
وی خاطرنشان کرد: در مشکلاتی از قبیل بهداشت و درمان در روستاها و همچنین ناتمام ماندن برخی از پروژه‌های عمرانی مانند آسفالت جاده‌ها، ساخت مدارس و فضاهای ورزشی و آموزشی، مشکلات اعتباری وجود دارد که باید با پیگیری انجام شود.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان در پایان در خصوص اشتغال جوانان عنوان کرد: بر این مسئله کاملاً واقف هستم که در حوزه استفاده از نیروهای مناطق نزدیک به کارخانه‌ها و صنایع مشکلاتی وجود دارد که در این زمینه نیز باید با ارائه پیشنهاد‌ها و راه‌کارها همچنین گفت‌وگو با صاحبان صنایع آن‌ها را برای استفاده از نیروی موجود در همان منطقه ترغیب کرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار