با حضور قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان و دیگر مسئولان شهرستان رودان اولین رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جغین رودان معرفی شد.
کد خبر: ۳۱۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 13 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، با پیگیری‌های مسئولان اداری شهرستان و مدیریت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) در بخش جغین شهرستان رودان راه‌اندازی و رئیس این اداره نیز معرفی شد.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان در این مراسم گفت: بخش جغین دارای محرومیت‌های زیادی است و باید از خانواده‌های نیازمند در این بخش حمایت شود.
 
محمد اکرامی افزود: باید با فراهم کردن شرایط مناسب و ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌های تحت حمایت زمینه توانمندی آن‌ها را فراهم کنیم.
 
وی تصریح کرد: در کنار بحث اشتغال خانواده‌های تحت پوشش باید توجه ویژه‌ای نیز به تحصیل فرزندان آن‌ها نیز داشته باشیم تا در آینده نیز شاهد موفقیت‌ها و توانمندی‌های این افراد برای اشتغال مناسب باشیم.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار و 400 خانوار در بخش جغین شهرستان رودان تحت حمایت می‌باشند که باید تلاش کنیم تا زمینه اشتغال این خانواده‌ها فراهم شود.
 
اکرامی افزود: برای حمایت و خدمات بیشتر به خانواده‌های تحت حمایت نیاز به حضور و حمایت خیرین است که امیدواریم خیرین سراسر استان با حمایت خود کمیته امداد امام خمینی (ره) را در خدمات‌دهی به نیازمندان یاری کنند.
 
در این مراسم مسعود انصارنسب به‌عنوان اولین رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) بخش جغین شهرستان رودان معرفی شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار