رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: 17 شهریور سند عزت‌طلبی ملت ایران و از روزهای ماندگار و ارجمند تاریخ انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۲۹۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 08 September 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی عصر امروز در نشست با جمعی از فعالان حوزه فرهنگی استان هرمزگان اظهار کرد: حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی به بیان دستاوردهای ارزشمند آن وابسته است و در حالی که دشمنان در تلاش برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی هستند، همه ما وظیفه داریم تا از میراث ارزشمند امام (ره) و شهدا با ایستادگی در مسیر ارزش‌های انقلابی صیانت کنیم.
 
وی با بیان این که مقابله با پروژه دین‌زدایی دشمنان یک رسالت اساسی برای همه فعالان فرهنگی جامعه است، افزود: یکی از نقاط کلیدی و عطف تاریخ انقلاب اسلامی 17 شهریور سال 1357 است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی از روزهای ماندگار و ارجمند تاریخ انقلاب است که ملت ایران بر سر خواست تاریخی خود استوارانه ایستاد و خون خود را در این راه فدا کرد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: گرامیداشت هفده شهریور، گرامیداشت اسلام و انقلاب است.
 
میرزایی خاطرنشان کرد: شهید و شهادت اصلی‌ترین رکن یک حرکت ماندگار در تاریخ اسلام بوده است و به طور مسلّم نشان داده که عنایت ویژه پروردگار شامل حال کسانی خواهد بود که جان و مال خود را در راه خداوند فدا کرده‌اند.
 
وی بیان کرد: باید دانست که خون شهید، انقلاب را در مقابل تمام خطرات بیمه می‌کند و این فرهنگ شهادت از صدر اسلام تاکنون استمرار داشته است و تداوم راه اسلام و انقلاب نیز با اتکای به فرهنگ شهادت میسر است.
 
این استاد حوزه و دانشگاه گفت: گرامیداشت هفده شهریور، گرامیداشت انقلاب است، چون ایمان آن شهیدان به حرکت انقلاب، ایمان مردم را نسبت به امام و انقلاب را تقویت کرد و باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.
 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان اضافه کرد: خون شهدای انقلاب اسلامی و شهدای 8 سال دفاع مقدس و تمامی شهدای گران‌قدری که در راه استواری امنیت و اقتدار ایران فدا شده نشانه مانایی اندیشه امام خمینی (ره) و هویت و حیاتی است که اسلام به کشور ما بخشیده و با قدرت ایمان و اراده ملت ایران تداوم یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار