استاندار هرمزگان خواستار استفاده از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش استان شد و گفت: در این راستا می‌توان مجمع خیرین علمی را در استان راه‌اندازی کرد.
کد خبر: ۲۷۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 15 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن اصلی جامعه است، عنوان کرد: این شورا محل تصمیم‌گیری است و باید مطالب در دبیرخانه شورا کارشناسی شود تا شورا بتواند تصمیم‌گیری درست داشته باشد.
 
وی ادامه داد: این شورا باید در هر جلسه مصوبات خوبی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش داشته باشد که بر این اساس نیاز است بحث‌های کارشناسی انجام و مطالب و محتوای مناسب به شورا برای تصویب ارائه شود.
 
استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس در روز اول مهر، تصریح کرد: این روز برای همه خانواده‌ها، دانش‌آموزان و معلمان بسیار مهم است و باید از قبل برنامه‌ریزی شود تا بدون هیچ مشکلی شاهد بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی نباشیم.
 
جادری بیان داشت: همه دستگاه‌ها باید در این راستا همت کنند و کمک لازم را داشته باشند تا خانواده‌ها هیچ دغدغه‌ای برای روز اول بازگشایی مدارس نداشته باشند.
 
وی با بیان اینکه باید شاهد پیشرفت در آموزش و پرورش استان باشیم، اظهار داشت: میزان پذیرش دانش‌آموزان استان در دانشگاه‌های ممتاز و رتبه استان در قبولی کنکور باید ارتقا یابد.
 
استاندار هرمزگان بر لزوم رفع مشکلات و کمبود امکانات مدارس تاکید کرد و گفت: مشکل کمبود امکانات مدارس باید به صورت دقیق احصا شود و برای رفع این مشکلات اولویت‌بندی داشته باشیم.
 
جادری خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا هیچ دانش‌آموزی در استان از تحصیل بازنماند.
 
وی خواستار استفاده از ظرفیت خیرین در آموزش و پرورش استان شد و اضافه کرد: در این راستا می‌توان مجمع خیرین علمی را در استان راه‌اندازی کرد و باید همه توجهات به سمت آموزش و پرورش باشد و همه به این مجموعه که یک دستگاه عظیم انسان‌ساز است، کمک کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار