امام جمعه بندرعباس گفت: منطق آمریکایی‌ها در طول تاریخ منطق زور و ظلم به ملت‌ها بوده است.
کد خبر: ۲۷۲۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶ 06 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: مهم‌ترین مسأله در دنیای امروز برای شناخت دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی و ملت ایران، شناخت جریان استکبار و دسیسه‌های آنان در طول تاریخ بر علیه ملت‌های مختلف بوده است تا بتوانیم در مواجهه با دشمنان تصمیمات و مواضع مناسبی اتخاذ کنیم.
 
وی با بیان این که بیش از 2700 اتاق فکر در سراسر جهان وابسته به آمریکایی‌ها برای طراحی و توطئه‌ریزی بر علیه ملت‌ها فعال هستند، عنوان کرد: منطق آمریکا، منطق زور و ظلم به ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه جهان است.
 
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: در برابر زورگویان جهانی باید خودمان را برای دفاع از خویش مسلح و مجهز کنیم و مصداق آیات کریمه خداوند در قرآن برای مقابله با دشمنان اسلام باشیم.
 
نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: در آیه 12 از سوره حجرات خداوند متعال از مسلمانان خواسته است تا از غیبت و دروغ بستن به یکدیگر پرهیز کنند و این آیه و دیگر آیات الهی زیربنای رفتار شایسته انسان در دنیا است تا با خداباوری و اعتقاد به وجود خداوند و تاثیر اعمال و رفتار آدمی در دنیای دیگر بر پایه اصول انسانی و اخلاقی رفتار کند.
 
وی همچنین افزود: تجسس در زندگی دیگران بر اساس اندیشه اسلامی و آیات قرآن کریم حرام است.پ
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به سالگرد حمله آمریکایی‌ها به هیروشیما با بمب اتمی در 71 سال قبل و کشته شدن بیش از 160 هزار انسان بی‌گناه در اثر این جنایت عظیم بشری، اظهار کرد: این جنایت‌های آمریکا را نباید از ذهن‌مان دور کنیم بلکه باید بدانیم که خوی درندگی استکبار چه جنایاتی را در طول تاریخ بر علیه ملت‌ها رقم زده است.
 
وی در ادامه با اشاره به 17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار، گفت: خبرنگاران رسانه‌های کشورمان با رشادت و ذکاوت در برابر اندیشه‌های مخرب و جریان شوم رسانه‌ای دشمن ایستادگی کرده و اطلاعات درست و مناسب را به طور ویژه به گوش مردم برسانند تا رسانه‌های استکباری نتوانند واقعیات را تحریف کنند.
 
نعیم‌‌آبادی بیان کرد: حمایت از صنایع کوچک برای پیشرفت و توسعه فرهنگ کار در جامعه و اشتغال‌آفرینی موثر بسیار با اهمیت است و باید هر خانه‌ای کارگاه و کارخانه‌ای برای استقلال و عزت کشور و مقابله با وابستگی و کمک به رونق اقتصادی جامعه باشد.
 
وی در بخش پایانی خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با بیان ویژگی‌های اخلاقی و فرازهایی از زندگی حضرت فاطمه معصومه(س) عنوان کرد: بانوان جامعه اسلامی با الگوگرفتن از این شخصیت بزرگوار اسلام، نجابت، عفاف و اندیشه مطهر آن بانوی مکرم را در میان خود رواج دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار