دبیر کمیته برنامه یزی شهرستان رودان گفت: از محل اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 2هزار و 120 میلیارد ریال اعتبار به استان هرمزگان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۲۷۰۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 02 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، رضا رضوانی افزود: میزان اعتبارات استان هرمزگان از قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در سال گذشته یک هزار و 510 میلیارد ریال بود که هیچ رقمی از آن محقق نشد.
 
وی تصریح کرد: از مجموع اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور در استان هرمزگان، شهرستان های بندرعباس، میناب، بشاگرد، قشم و رودان بیشترین میزان اعتبار را به خود اختصاص داده اند.
 
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان گفت: میزان اعتبار و بودجه براساس شاخص های توسعه یافتگی شهرستان ها تعیین می شود و همچنین شهرستان هایی که میانگین توسعه یافتگی آنها از شاخص های ملی کمتر باشد مشمول این قانون هستند.
 
رضوانی به میزان اعتبار اختصاص یافته به شهرستان رودان نیز اشاره کرد و افزود: سهم شهرستان رودان از میزان اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 198 میلیارد ریال می باشد که نسبت به سال گذشته با افزایش 29 درصدی همراه بوده است.
 
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته سهم شهرستان رودان از میزان اعتبارات موضوع قانون استفاده متوازن از امکانات کشور 144 میلیارد ریال بود که این اعتبارات محقق نشد.
 
دبیر کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان در پایان تصریح کرد: در شهرستان رودان فصل حمل و نقل با 62 میلیارد ریال بیشترین اعتبار را به خود اختصاص داده است و فصل توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری با 30 میلیارد ریال و منابع آب با 27 میلیارد ریال در رتبه های بعدی قرار دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار