استاندار هرمزگان گفت: مسائل مربوط به توسعه پایدار در هرمزگان بايد بیشتر منعکس شود چون وحدت و امنیت موجود در اين استان كه منجر به توسعه پایدار می‌شود، در كشور نمونه و مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۲۶۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 14 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری شب گذشته (23 تیرماه) در نشست کمیته فرهنگی اجتماعی شورای توسعه امنیت پایدار شرق و غرب هرمزگان، عنوان کرد: باید برنامه‌ها و طرح‌های فعال و کارآمدی در این کمیته داشته باشیم و پیشنهاد‌ها را به کمیته مرکزی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه دهیم.
 
وی با تأکید بر تقویت مؤلفه‌های وحدت و همگرایی در هرمزگان، افزود: مسائل مربوط به توسعه پایدار در هرمزگان بايد بیشتر منعکس شود چون وحدت و امنیت موجود در اين استان كه منجر به توسعه پایدار می‌شود، در كشور نمونه و مثال‌زدنی است.
 
استاندار هرمزگان خواستار تقویت ایده‌های جدید و امتیازآور براي هرمزگان شد و اضافه کرد: کار این کمیته فرهنگی و اجتماعی است و در این دو مقوله باید طرح‌هایی ارائه دهیم که در جلسه كميته مركزي مصوب شود.
 
جادری خاطرنشان کرد: اين كميته می‌تواند براي برپايي همایش‌ها و سمینارهای فرهنگي و اجتماعي در استان برنامه‌ریزی كند كه این برنامه‌ها می‌تواند به‌عنوان کارکرد این کمیته مطرح شود.
 
وی تصریح کرد: در حوزه پیشگیری از مشكلات فرهنگي و اجتماعي می‌توانیم کارهای بهتری انجام دهیم و از ظرفیت علما و بزرگان در استان بهره ببريم.
 
استاندار هرمزگان بر لزوم استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردمی در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید و اظهار کرد: در این صورت بهره‌برداری ما از برنامه‌ها و طرح‌ها بهتر خواهد شد چون اهمیت دادن به کارهای فرهنگی و اجتماعی از مسائل بسيار مؤثر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار