عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: منازعات دشمن‌ساخته در منطقه نباید موجب دوری مسلمانان و فراموشی موضوعات اساسی و محوری شود.
کد خبر: ۲۵۷۴۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹ 09 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد آشوری ظهر امروز در جمع مردم بندرعباس اظهار کرد: مهم‌ترین محور در توفیق یک حاکمیت وجود اعتماد متقابل میان مردم و مسؤولان است که موجب دلگرمی مردم شده و در عین حال سبب ارتقای کارآمدی ملی برای رسیدن به توسعه پایدار را به همراه دارد.
 
وی با بیان این که یکی از راه‌های تقویت اعتماد عمومی در جامعه شفاف‌سازی در همه عرصه‌ها برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از شرایط انحصار اطلاعاتی است، افزود: دولت یازدهم استقبال خوبی از شفاف‌سازی در همه عرصه‌ها بخصوص در موضوع برخورد با دریافت‌کنندگان حقوق‌های کلان از بیت‌المال داشته و این رویه باید به حرکتی فراگیر در همه زمینه‌ها تبدیل شود.
 
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برخورد با عاملان دریافت حقوق‌های کلان از سوی رئیس جمهور و ایجاد عزم فراگیر در کشور از سوی سران هر سه قوه برای مقابله با این قبیل سوء استفاده‌ها یک حرکت امیدآفرین برای تقویت اعتماد عمومی در جامعه است که باید آن را به طور جدی پیگیری کرد.
 
آشوری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در خصوص مسأله برداشت‌های نامشروع از بیت‌المال، اظهار کرد: این نوع از رفتارهای غیرقانونی و سوء استفاده‌های صورت گرفته از قانون خیانت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و جفای به اعتماد مردم به نظام اسلامی است و باید با چنین افرادی برخورد شود.
 
وی نوع برخورد مسؤولان عالی کشور با این مسأله اخیر را بازتاب‌دهنده اراده و خواست مردم در این زمینه دانست و گفت: افرادی که از قانون سوء استفاده کرده و در شرایط سخت اقتصادی کشور چنین جفایی را به بیت‌المال کرده‌اند باید مجازات شوند تا شرافت و صداقت و انصاف مدیران پاک‌دست نظام جمهوری اسلامی مورد صیانت قرار گیرد.
 
نماینده بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر در خانه ملت تاکید کرد: همه باید بدانیم که در قبال مردم کشورمان چه مسؤولیت سنگینی بر دوش داریم و مردم با اعتماد خودشان این جایگاه را به ما بخشیده‌اند و ضربه زدن به اعتماد مردم در کشور ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تباه کردن تلاش‌ها و زحمات بی‌دریغی است که برای رشد و توسعه کشور در جریان است.
 
آشوری در پایان به آغاز بررسی برنامه ششم توسعه کشور از هفته آینده در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: پیشنهادات خوبی در زمینه شفاف‌سازی فرآیندهای مالی در کشور و پیگیری روند توسعه استان هرمزگان آماده کرده‌ایم که در قالب کمیسیون‌های مختلف آن‌ها را پیشنهاد و پیگیری خواهیم کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار