مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس گفت: آتش‌سوزی بزرگی که در طبقه زیرین مجتمع ستاره جنوب رخ داده بود، در حوالی ساعت 1:30 بامداد مهار شد.
کد خبر: ۲۴۷۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۹ 18 June 2016
 

به گزارش تابناک هرمزگان، فرجام دانش لحظاتی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: اکیپ‌های آتش نشانی به فاصله بسیار کمی از اطلاع در مورد بروز آتش‌سوزی در مجتمع ستاره جنوب شهر بندرعباس به محل رسیده و کار اطفای آتش را آغاز کردند.

وی گفت: ابتدا ساختمان بخصوص طبقات فوقانی ساختمان ستاره جنوب که مسکونی و اداری هستند، تخلیه و به طور همزمان مهار آتش آغاز شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس خاطرنشان کرد: آتش که از اولین دقایق بامداد امروز در طبقه زیرین (طبقه طلافروشی‌ها) بروز کرده بود حوالی ساعت 1:30 بامداد شنبه مهار شد و در حال تخلیه دود از بازار هستیم.

وی گفت: آتش خسارات زیادی را به مغازه‌ها وارد کرده اما تعیین میزان خسارت به حضور کارشناسان و زمان بیشتری نیاز دارد.

احمد پویافر فرماندار بندرعباس نیز از همان لحظات اولیه بروز آتش‌سوزی در محل حاضر شده است و مدیریت نیروهای امدادی و آتش‌نشان را برای مهار آتش‌سوزی به دست گرفت.

هم اکنون شمار زیادی از طلافروشانی که از آتش‌سوزی در این مجتمع با خبر شده‌اند، خودشان را بازار ستاره جنوب رسانده‌اند تا وضعیت خسارات وارده به مغازه‌های طلافروشی‌شان را در طبقه زیرین مجتمع ارزیابی کنند که به علت وجود دود شدید و ممانعت نیروهای انتظامی و امدادی، نتوانسته‌اند وارد مجتمع شوند.

به گزارش فارس، مجتمع ستاره جنوب شهر بندرعباس 8 مرداد ماه سال قبل نیز طعمه حریق شد که در آن 3 تن کشته و 26 تن زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار