معاون فرماندار رودان گفت: در سال 94 از محل اعتبارات تملک دارایی ها و سرمایه ای استانی 84 درصد از اعتبارات به شهرستان رودان تخصیص یافته است.
کد خبر: ۲۴۳۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 11 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، کورش نیک طبع بر نظارت و رصد تمامی ادارات نسبت به پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی تاکید کرد و افزود: تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان با پیگیری و هماهنگی با ادارات کل در صدد جذب 100 درصدی اعتبارات تخصیص یافته جهت اجرای پروژه های عمرانی شهرستان باشند.
 
معاون فرماندار رودان تصریح کرد: تمامی دستگاههای اجرایی نسبت به جذب اعتبارات تخصیصی 12 ماهه سال 94 در فرصت باقی مانده اقدام کنند.
 
وی بر بررسی دستگاههای اجرای در خصوص پروژه های پیشنهادی آنها در سال 95 نیز تاکید کرد و خواستار ارائه پیشنهادات آنها تا پایان خرداد ماه شد.
 
معاون فرماندار رودان لزوم نظارت فنی بر پروژه های عمرانی بوسیله دستگاههای اجرایی با هماهنگی شورای نظارت فنی شهرستان را امری مهم دانست و افزود: باید از سوی دستگاه های اجرایی شهرستان نظارت دقیق و جدی بر روند عملیات اجرایی پروژه ها صورت گیرد و پروژه های عمرانی با بهترین کیفیت و به موقع تکمیل شوند.
 
نیک طبع همچنین بر اهتمام و تلاش دستگاههای اجرای در جهت تکمیل و آماده سازی پروژه های عمرانی بالای 80 درصد پیشرفت فیزیکی خود به منظور افتتاح و بهره برداری در هفته دولت تاکید کرد.
 
وی با اشاره به ضرورت اجرای طرح کانال کشی هدایت آبهای سطحی در شهر رودان نیز خاطر نشان کرد: با شروع پروژه کانال هدایت آبهای ضلع شمالی شهر رودان توسط شهرداری رودان، نسبت به جذب اعتبارات تخصیصی از محل ماده 12 قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور اقدام خواهد شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار