شهردار بندرعباس گفت: محله‌محوری بخش لاینفک برنامه‌های شهرداری است که با جدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۲۴۳۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ 10 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده عصر امروز در حاشیه مراسم 30 روز 30 مسجد سازمان فرهنگی ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محله‌محوری بخش لاینفک برنامه‌های شهرداری بندرعباس است که در حوزه‌های مختلف پیگیری می‌شود.
 
وی عنوان کرد: هم در بخش اجرای پروژه‌های عمرانی و هم در حوزه برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس، اولویت با پروژه‌ها و برنامه‌های محله‌محور است و تلاش کرده‌ایم تا دامنه فعالیت‌های شهرداری را در این مناطق بیش از پیش توسعه دهیم.
 
شهردار بندرعباس یکی از راه‌های افزایش رضایت‌مندی میان شهروندان را ارتقای کیفیت ارائه خدمات شهری عنوان کرد و گفت: ایجاد روحیه همکاری و تعامل میان شهروندان و شهرداری و ارتقای فرهنگ شهروندی در توفیق برنامه‌های شهرداری تاثیر قابل توجهی دارد.
 
امینی‌زاده بیان داشت: اداره شهر با همکاری و همراهی شهروندان امکان‌پذیر است و در سایه یک فهم مشترک از نیازها و محدودیت‌ها می‌توان به بستری مطلوب برای ارتقای کیفیت خدمات شهرداری دست یافت.
 
وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس نیز با هدف پوشش شهروندان در سطح محلات طراحی و اجرا می‌شود و امیدواریم شهرداری بتواند کمکی هرچند کوچک به برگزاری مناسب برنامه‌های مذهبی و دینی مرتبط با این ماه عزیز بخصوص برنامه‌های قرآن که با مشارکت هیأت امنای مساجد برگزار می‌شود، کند.
 
شهردار بندرعباس به استقبال خوب شهروندان از برنامه فرهنگی 30 روز 30 مسجد اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم گامی مناسب برای ارتقای کیفیت ارائه برنامه‌های مسجد محور برداریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار