نوزادی توسط مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان و در قسمت باری ماشین وانت بار متولد شد.
کد خبر: ۲۴۳۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 10 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان گفت: در حدود ساعت 11 پیش از ظهر گذشته(20 خرداد) و پس از اطلاع نگهبانی بیمارستان مبنی بر حضور خانم بارداری در محوطه بیمارستان سریعا به محل مراجعه کردم و در کوتاهترین زمان ممکن نوزاد متولد شد.
 
عاطفه الهیاری افزود: عملیات زایمان به صورت طبیعی و در داخل ماشین وانت بار انجام شد و پس از زایمان نیز نوزاد و مادر در سلامتی کامل به سر می برند.
 
وی تصریح کرد: مادر باردار از شهرستان منوجان استان کرمان به بیمارستان امام علی (ع) رودان مراجعه کرده بود و طبق صحبت های مادر باردار و همراهان ابتدا به مراکز بهداشتی و درمانی منوجان مراجعه کرده اند که مادر باردار را تحویل نگرفته اند و پس از آن به بیمارستان رودان مراجعه کرده اند.
 
مامای بیمارستان امام علی (ع) شهرستان رودان خاطر نشان کرد: در حدود دو هفته پیش نیز مورد مشابه ای در بیمارستان رودان اتفاق افتاد که به علت فوریت انجام زایمان طبیعی، نوزاد در همان محل و یا در داخل ماشین متولد می شود.
 
الهیاری افزود: در حال حاضر نیز مادر و نوزاد در سلامتی کامل به سر می برند و پس از انجام آزمایشات مربوطه و طی 24 ساعت آینده مرخص می شوند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار