فرماندار بندرعباس گفت: در ماه مبارک رمضان توجه به تامین و عرضه مناسب ارزاق عمومی از سوی دستگاه‌ها جدی گرفته شود.
کد خبر: ۲۴۱۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر ظهر امروز در نشست کمیته اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: حل ریشه‌ای مشکلات مردم یکی از اولویت‌های مهم مدیران است و باید جدی گرفته شود.
 
وی با بیان اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان، ساماندهی عرضه ارزاق عمومی اهمیت فراوانی دارد، از دستگاه‌های مختلف مسئول در این زمینه خواست تا نظارت خود را با دقت و جدیت بیشتری اعمال کنند.
 
فرماندار بندرعباس تاکید کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی به همت مدیران و عزم مردم کشورمان وابسته است و باید میزان بهره‌وری و کارآیی را در دستگاه‌های مختلف با اصلاح فرهنگ‌ و الگوی مصرف افزایش دهیم.
 
پویافر با اشاره به وجود راه‌حل‌های مختلف برای تحقق اقتصاد مقاومتی در دستگاه‌های گوناگون، عنوان کرد: استفاده از ظرفیت‌های داخلی، میدان دادن به سرمایه‌گذاران واقعی، ایجاد امنیت در سرمایه‌گذاری و پاسخگو بودن در برابر مسائل و مشکلات مردم از جمله راهکارهایی است که تحقق اقتصادمقاومتی را ممکن می‌سازد.
 
وی در ادامه گفت: هر کدام از دستگاه‌ها و ادارات باید نقش خودشان را در تحقق اقتصاد مقاومتی بدانند و راه‌حل‌ها و راهکار‌های مرتبط با خود را در این زمینه ارائه کنند.
 
فرماندار بندرعباس افزود: نباید در موضوع اقتصادمقاومتی تنها به حرف و شعار بسنده شود بلکه همه کسانی که می‌توانند گامی موثر برای توسعه اقتصادی و اجرای سیاست‌های کلی این بخش ایفا کنند، به میدان بیایند.
 
پویافر خاطرنشان کرد: اقتصادمقاومتی معانی و مفاهیمی عمیق در حوزه اقتصاد دارد که موجب افزایش توان مقاومت جامعه نسبت به تهدیدات و تحریم‌ها شده و آسایش و امنیت اقتصادی مردم را در پی دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار