مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان با بیان اینکه هنوز 1800 کلاس تخریبی در استان وجود دارد، گفت: در طول سه سال گذشته تعداد کلاس‌های تخریبی هرمزگان از دو هزار و 500 کلاس به یک هزار و 800 کلاس درس کاهش یافته است.
کد خبر: ۲۳۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷ 17 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ماشاءالله قاسمی اظهار کرد: در حال حاضر احداث کلاس‌های مورد نیاز مسکن مهر و نوسازی کلاس‌های تخریبی و غیرایمن استان نیازمند هفت هزار و 200 میلیارد ریال اعتبار است.
 
وی اضافه کرد: در حال حاضر در هرمزگان ۵۴ هزار واحد مسکن مهر احداث شده و برای تامین فضای آموزشی آن به هزار و ۸۰۰ کلاس درس نیازمندیم که اعتبار مورد نیاز برای احداث این تعداد کلاس درس نیازمند سه هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار است.
 
وی با اشاره به حمایت‌های ویژه دولت تدبیر و امید برای ارتقاء شاخص‌های حوزه آموزش و پرورش که بهسازی کلاس‌های تخریبی نیز در همین راستا است، افزود: در طول سه سال گذشته تعداد کلاس‌های تخریبی هرمزگان از دو هزار و 500 کلاس به یک هزار و 800 کلاس درس کاهش یافته است.
 
قاسمی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای بهسازی این کلاس‌ها نیز سه هزار و 600 میلیارد ریال است.
 
وی با اشاره به حمایت‌های خیرین مدرسه ساز در هرمزگان‌، گفت: سیاست ما و آموزش و پرورش سوق دادن منابع خیری به سمت مدارس تخریبی بوده که تاکنون با اجرای این برنامه 118پروژه را در قالب 539 کلاس درس جایگزین مدارس تخریبی کرده‌ایم.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار