فرماندار قشم تنها راه دستیابی به ثبات سیاسی را توسعه اقتصادی دانست و گفت: با توجه به موقعیت خاص جزیره قشم راهکار های جدید تامین معیشت به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۲۲۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲ 07 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عزت کمال‌زاده با اشاره به نامگذاری سال به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل اظهار داشت: با توجه به شعار سال باید اقدام و عمل در تمامی برنامه‌ها به طور جد صورت گیرد.
 
وی در ادامه بیان داشت: قطعا همه خواهان انجام و تحقق این شعار هستیم ولی کمبود منابع اعتباری به دلیل تحریم‌ها در گذشته، سبب شده تاکنون خروجی خوبی در این زمینه نداشته باشیم.
 
فرماندار قشم توسعه مسائل اقتصادی را یکی از دغدغه‌های مسئولان سیاسی و امنیتی دانست و تصریح کرد: مسائل سیاسی از مباحث اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جدا نیست.
 
کمال زاده، رسیدن به توسعه اقتصادی را یکی از راه‌های توسعه مسائل سیاسی عنوان کرد و گفت: تنها راه دست یابی به ثبات سیاسی از راه اقتصاد می‌گذرد و باید مسیر اقتصادی را هموار کرد.
 
وی در ادامه مباحث اقتصادی مردم را از دغدغه‌های مهم متولیان امر در شهرستان دانست و عنوان کرد: همه مردم از نزدیک با مسئولان سر و کار ندارند و نمی دانند در جهت تحقق این مهم چه تلاش‌هایی از جانب مسئولان امر صورت گرفته و انتظار دارند تا فرماندار برای مشکلات شان چاره‌ای بیندیشد.
 
فرماندار قشم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به وضعیت خاص جزیره قشم از نظر سوق الجیشی، جغرافیایی و همچنین اقتصادی ابرازداشت: با توجه به این شرایط می‌توان در زمینه تامین معیشت، راهکارهای چگونگی تحقق این امر مهم را به مردم ارائه داد.
 
کمال‌زاده تاکیدکرد: لازم نیست یارانه مردم را نقدی واریز شود، می‌توان با ایجاد تعاونی به معنای واقعی در جهت هدایت شغلی جوانان گام برداشت.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر بانوان تحصیل‌کرده حرفی برای گفتن دارند و نیازمند منبع درآمد هستند که با راه اندازی و ایجاد این گونه تعاونی‌ها می‌توان به خواسته آنان جامعه عمل پوشاند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار