استاندار هرمزگان گفت:مجوز فروش سوخت ساحل نشینان صادر شد كه سود حاصل از فروش این سوخت میان ساحل نشینان در400 روستای ساحلی استان توزیع و با این كار شاهد كاهش قاچاق خواهیم بود.
کد خبر: ۲۱۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷ 17 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری شنبه در نخستین نشست كمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق كالا و ارز رمزگان درسال جاری افزود: تعاونی های مرزنشینان در راستای كاهش قاچاق باید فعال شوند تا تجارت و مبادلات مرزی از این طریق انجام شود و مردم ساكن در مناطق مرزی از آن بهره ببرند.

وی ادامه داد: با توجه به اینكه استان هرمزگان رتبه اول مبارزه با قاچاق در سطح كشور را در اختیار دارد، باید در برنامه های مبارزه با قاچاق اولویت گذاری مشخصی داشته باشیم و با راهكار و ایده های جدید كار كنیم ودراین زمینه نیاز است گمركات در مناطق ساحلی هرمزگان فعال شوند تا مردم بتوانند تجارت قانونی داشته باشند.

جادری خواستار مبارزه جدی با سرباندهای اصلی قاچاق شد و تصریح كرد: باید توان خود را بر روی كنترل مبادی ورودی قاچاق قرار دهیم و همچنین مدیران در این كمیسیون باید برنامه كاری خود را ارائه دهند.

دبیر كمیسیون مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان هرمزگان نیز دراین نشست گفت: این استان هرمزگان در زمینه میزان مبارزه با قاچاق و هماهنگی اعضای كمیسیون مبارزه با قاچاق از استانهای برتر كشور بود.

عزیز الله كناری افزود: سال گذشته درزمینه كشف وبرخورد با محموله های بزرگ قاچاق كالا و ارزاقدام مهمی درهرمزگان صورت گرفت و طرح جامع مبارزه با قاچاق كالا و ارز استان هرمزگان نیز سال گذشته بررسی و مصوب شد.

وی با اشاره به تاكید ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز مبنی بر مبارزه با قاچاق محصولات كشاورزی، افزود: با توجه به نامگذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام عمل، اولویت برنامه های ستاد مركزی مبارزه با قاچاق كالا و ارز بر این است كه مبارزه با قاچاق هوشمندانه تر با پیگیری ها بیشتری در راستای تحقق اهداف سال جاری انجام شود.


منبع: روابط عمومی استانداری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار