فرمانده انتظامي استان از کشف يک و نيم تن ترياک طي يک عمليات موفق پليسي در شهرستان قشم خبر داد.
کد خبر: ۲۰۲۸۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 27 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سردار"عزيزا... ملکي" گفت: ماموران انتظامي شهرستان قشم در پي اقدام اطلاعاتي و فني، مطلع شدند يک باند از سوداگران مرگ پس از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از طريق سواحل شهرستان جاسک به قشم و بارگيري آن، قصد دارند مواد مخدر را داخل شهرتخليه و توزيع کنند.
 
 وي افزود: ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با همکاري پليس شهرستان قشم با کنترل محورهاي مواصلاتي، دو دستگاه تويوتا را در اين زمينه شناسايي که رانندگان آنها به محض رؤيت ماموران و بدون توجه به دستور ايست پليس اقدام به فرار کردند که پس از مدتي تعقيب و گريز، خودروهاي قاچاقچيان با شليک گلوله متوقف شد.
 
 فرمانده انتظامي استان هرمزگان به اشاره به دستگيري يک متهم در اين زمينه، اذعان داشت: در بازرسي از خودروها يک و نيم تن ترياک کشف شد که تلاش براي دستگيري ديگر اعضاي اين باند از سوداگران مرگ ادامه دارد.
 
 سردار"ملکي" با اشاره به اينکه اعتياد سرمنشاء بسياري از آشفتگي هاي اجتماعي و خانوادگي نظير طلاق، انحرافات جنسي، نزاع هاي خانوادگي و ... است بر تربيت صحيح فرزندان در محيط خانواده تاکيد کرد و گفت: لازم است خانواده ها آثار شوم مصرف مواد مخدر را براي فرزندان خود توضيح داده و بر روابط اجتماعي و رفت و آمد او نظارت داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار