شهردار بندرعباس از ساماندهی بافت‌های فرسوده و رونق‌بخشی به این مناطق به عنوان اصلی‌ترین برنامه در حال اجرای شهرداری یاد کرد و گفت : 43 درصد بافت شهر بندرعباس از بافت‌های فرسوده و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی است. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج فارس، عباس امینی‌زاده در مراسم بهره‌برداری از 5 پروژه به نمایندگی از 37 پروژه عمران شهری بندرعباس، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با شورای اسلامی شهر بندرعباس، موضوع توسعه متوازن محلات در دستور کار قرار دارد. شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه برنامه اصلی شهرداری بندرعباس برای ساماندهی و بهبود وضعیت این مناطق است، ادامه داد: بازگشایی معابر جدید در محلات بافت فرسوده شهر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری بندرعباس است و علاوه بر آن ایجاد پارک‌های محله‌ای، بازار‌چه‌های محلی، زمین‌های ورزشی،فرهنگسرا و غیره نیز انجام می‌شود و برخی از آنها نیز به بهره‌برداری رسیده است. امینی‌زاده که در آیین بهره‌برداری از زمین ورزشی محله کوی ملت سخن می‌گفت، تصریح کرد: مردم این منطقه از کسانی هستند که همواره در صحنه بوده و هستند. وی با بیان اینکه ساماندهی کوچه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در هفته دولت سال جاری 37 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش ایسنا، این پنج پروژه شامل خیابان‌های فتح و زمین‌ ورزشی الهیه در منطقه یک، خیابان‌های جدید آیت‌ا... غفاری و جاهد در منطقه دو و زمین ورزشی کوی ملت در منطقه سه شهرداری بندرعباس به نمایندگی از مجموع 37 پروژه شهرداری بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۷۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 11 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس امینی‌زاده در مراسم بهره‌برداری از 5 پروژه به نمایندگی از 37 پروژه عمران شهری بندرعباس، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با شورای اسلامی شهر بندرعباس، موضوع توسعه متوازن محلات در دستور کار قرار دارد.
 
شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه برنامه اصلی شهرداری بندرعباس برای ساماندهی و بهبود وضعیت این مناطق است، ادامه داد: بازگشایی معابر جدید در محلات بافت فرسوده شهر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شهرداری بندرعباس است و علاوه بر آن ایجاد پارک‌های محله‌ای، بازار‌چه‌های محلی، زمین‌های ورزشی،فرهنگسرا و غیره نیز انجام می‌شود و برخی از آنها نیز به بهره‌برداری رسیده است.
 
امینی‌زاده که در آیین بهره‌برداری از زمین ورزشی محله کوی ملت سخن می‌گفت، تصریح کرد: مردم این منطقه از کسانی هستند که همواره در صحنه بوده و هستند.
 
وی با بیان اینکه ساماندهی کوچه‌ها نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: در هفته دولت سال جاری 37 پروژه عمران شهری با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ريال به بهره‌برداری می‌رسد.
 
به گزارش ایسنا، این پنج پروژه شامل خیابان‌های فتح و زمین‌ ورزشی الهیه در منطقه یک، خیابان‌های جدید آیت‌ا... غفاری و جاهد در منطقه دو و زمین ورزشی کوی ملت در منطقه سه شهرداری بندرعباس به نمایندگی از مجموع 37 پروژه شهرداری بندرعباس به بهره‌برداری رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار