امام جمعه موقت بندرعباس گفت: نگاه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات 7 اسفند است.
کد خبر: ۱۷۵۸۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴ 05 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمدحسن فروزان نژاد در خطبه های امروز نماز جمعه بندرعباس با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت برگزاری با شکوه جشن‌های دهه فجر در سراسر کشور از جمله در استان هرمزگان، اظهار داشت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد جامعه است و صیانت از آن نیز یک وظیفه ملی است.
 
وی گفت: حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به اندازه وقوع انقلاب اسلامی اهمیت دارد و باید همه مسئولان نسبت به صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب خود را مسئول بدانند.
 
امام جمعه موقت بندرعباس افزود: انقلاب اسلامی با بصیرت تداوم می‌یابد و ایمان مردم به ادامه راه ضروری است.
 
فروزان نژاد با اشاره به 19 بهمن و حماسه غیورمردان نیروی هوایی در بیعت با امام خمینی (ره) گفت: حرکت همافران و خلبانان و پرسنل نیروی هوایی در دیدار و بیعت با امام خمینی (ره) کمر حکومت شاهنشاهی را شکست و عامل مهمی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی شد.
 
وی در ادامه افزود: انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در نشان دادن عظمت ملت ایران به جهانیان اهمیت فراوانی دارد و باید با حضور پر شور در انتخابات موجب رضایت خاطر رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده معظم شهدا شویم.
 
فروزان‌نژاد عنوان کرد: نگاه دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات 7 اسفند است و حضور پر شور مردم در انتخابات منجر به شادی دوستان و ذلیل شدن دشمنان می‌شود.
 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار